۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
موافقت با افزایش سرمایه نماد والبر
بازار خبر داد؛

موافقت با افزایش سرمایه نماد والبر

با افزایش سرمایه نماد والبر موافقت شده و بر این مبنا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۵۰۰ سهم از محل مطالبات و آورده سهامدار و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم از محل سود انباشته سهامداران منتشر می شود.

بازار؛ گروه بورس: براساس اطلاعیه ای سازمان بورس با افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری البرز با نماد والبر از محل سود انباشته و از محل آورده سهامداران موافقت شده است و بر این مبنا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و ۵۰۰ سهم از محل مطالبات حال شده و آورده سهامداران منتشر می شود و ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم از محل سود انباشته سهامداران منتشر می شود.

هدف شرکت گروه سرمایه گذاری البرز ( سهامی عام)، از افزایش سرمایۀ موضوع این گزارش، مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای زیرمجموعه و همچنین جبران مخارج بابت افزایش سرمایه گذاری در سهام شرکتهای مذکور است

هدف شرکت گروه سرمایه گذاری البرز ( سهامی عام)، از افزایش سرمایۀ موضوع این گزارش که شامل دو افزایش سرمایه از مجل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران است، مشارکت در افزایش سرمایه شرکتهای زیرمجموعه و همچنین جبران مخارج بابت افزایش سرمایه گذاری در سهام شرکتهای مذکور است.

۱-تهیه، تولید واردات و صادرات، توزیع مواد اولیه و انواع محصولات دارویی، مکمل های غذایی، دارویی، شیمیایی، تجهیزات پزشکی، آرایشی بهداشتی و مشاور پزشکی و فعالیتهای وابسته به آنها.

۲-تأسیس هر نوع کارخانه، مؤسسه یا شرکت جهت واردات، ساخت و توزیع و فروش هرگونه مواد اولیه و محصولات دارویی، شیمیایی، آرایشی، بهداشتی و مشاور پزشکی

۳-انواع فعالیت بازرگانی داخلی و خارجی اعم از صادرات و واردات، خرید و فروش هرگونه کالا و پخش و توزیع هرگونه کالا

۴- سرمایه گذاری در اوراق بهادار به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری با رعایت مقررات مربوط به شرکتهای سرمایه گذاری

۵- ارائه خدمات مالی از جمله خدمات تأمین سرمایه، کارگزاری، بازارگردانی، مشاوره سرمایه گذاری، سبدگردانی و پردازش اطالعات مالی و نمایندگی شرکتهای خدمات بیمه ای است.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha