۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
معرفی نیازهای فناورانه شرکت نیرومحرکه
معاون آینده پژوهی شرکت صنعتی نیرومحرکه مطرح کرد

معرفی نیازهای فناورانه شرکت نیرومحرکه

معاون آینده پژوهی و نوآوری شرکت صنعتی نیرومحرکه از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو گفت: رویکرد آینده پژوهی و نوآوری باز در نیازهای فناورانه صنعت گیربکس و موتور سیکلت در نیرو محرکه نهادینه می شود.

به گزارش بازار، یحیی صمدی مقدم افزود: بیش از ۶۰ نیاز فناورانه در شش سرفصل با توجه به شاخص سطح آمادگی فناوری(TRL) در حوزه های محصول، تولید، کیفیت و سیستم ها که در پژوهشگاه و مرکز نوآوری گیربکس شناسایی شده در نمایشگاه جانبی همایش دانش بنیان‌ها و ایران خودرو ارایه شده است.

وی افزود: حرکت در مسیر توسعه و تعالی سازمان در سطح منطقه یکی از الزامات مورد توجه نیرو محرکه است که در سال «تولید، دانش بنیان، اشتغال‌آفرین» هم‌سو با سیاست‌گذاری‌های کلان گروه صنعتی ایران خودرو به صورت ویژه در دستور کار این شرکت قرار دارد.

معاون آینده پژوهی و نوآوری نیرو محرکه تاکید کرد: دریافت مجوز پژوهشگاه و مرکز نوآوری گیربکس ایران در سایت شهر صنعتی البرز، اتفاق مبارکی است که به عنوان یک شبکه و هاب ارزشمند در مسیر و تعالی و نقشه راه نیرو محرکه در اکوسیستم نوآوری می تواند اثربخشی پایدار ایجاد کند.

شرکت صنعتی نیرو محرکه در همایش و نمایشگاه ظرفیت های همکاری دانش بنیان ها و گروه صنعتی ایران خودرو بخشی از توانمندی های خود را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان گذاشته است که از جمله می توان به مواردی همچون قابلیت ها و توانمندی‌های ساخت و تجهیزات، تعمیر انواع الکترو اسپیندل، ساخت ابزار رولینگ خارجی، نمونه هایی از گیربکس های جدید، موتورسیکلت های برقی و شناسایی بیش از ۵۰ نیاز فناورانه اشاره کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha