۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
راه اندازی سامانه بزرگ اهدای کمک های رمزارزی به جنگ زدگان اوکراینی
رئیس جمهور اوکراین خبر داد؛

راه اندازی سامانه بزرگ اهدای کمک های رمزارزی به جنگ زدگان اوکراینی

رئیس جمهور اوکراین از راه اندازی سامانه جدید کمک های رمزارزی به این کشور در راستای ادامه جنک با روسیه خبر داده و اعلام کرد که این سامانه اکنون بیش از ۱۰۰ نوع رمزارز را مورد پذیرش قرار می دهد.

به گزارش بازار، رئیس جمهور اوکراین از راه اندازی سامانه جدید کمک های رمزارزی به این کشور در راستای ادامه جنک با روسیه خبر داده و اعلام کرد که این سامانه اکنون بیش از ۱۰۰ نوع رمزارز را مورد پذیرش قرار می دهد.

بر اساس این گزارش، ولادیمیر زلنسکی، این سامانه که United۲۴ نام دارد، اکنون قابلیت دریافت کمک های مردمی در قالب رمزارزهایی چون بیت کوین، اتریوم، بایننس کوین و ایپ کوین را در میان رمزارزها مشهور داشته و همچنین برخی رمزارزهای کوچک دیگر و پروژه های دیفای مانند هکتور را نیز دارد.

اما قابلیت دیگر این سامانه، امکان تعیین محل اهدای هدایای رمزارزی توسط اهدا کنندگان است که مشخص می کند مایل به صرف هدایای خود در کدام بخش هستند.

در حال حاضر بخش هایی مانند دفاع نظامی، کمک های بشردوستانه و تامین دارو و بازسازی اوکراین در این سامانه فعال هستند که اهدا کنندگان می توانند آنها را برای صرف هدایای خود انتخاب کنند.

گفته می شود این بخش ها به دلیل انتقادات اخیر به راه افتاده توسط نیکوکاران بین المللی صورت گرفته که علاقه ای به صرف مبالغ اهدایی خود در بخش های نظامی نداشته و مایل به رساندن آنها به دست نیازمندان و آوارگان جنگی اوکراینی بودند.

رئیس جمهور اوکراین معتقد است راه اندازی این سامانه می تواند در تسهیل کمک رسانی مالی به مردم جنگ زده اوکراین و همچنین تقویت بخش های نظامی این کشور در جنک با روسیه کمک شایانی کند.

به گفته زلنسکی، علاوه بر این، موضوع شفافیت مبالغ اهدایی در این سامانه در نظر گرفته شده و بانک مرکزی اوکراین هر ماه گزارشی از مجموع کمک های اهدایی رمزارزی را منتشر خواهد کرد.

کد خبر: ۱۵۶٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha