۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
بهره‌برداری از ۸۳ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

بهره‌برداری از ۸۳ واحد صنعتی جدید در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

مشهد- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از بهره‌برداری ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در سال گذشته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در نشست هیئت مدیره این شرکت، اظهار کرد: با اقدامات حمایتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و استفاده از ظرفیت‌ها، در سال گذشته ۸۳ واحد صنعتی و تولیدی به بهره‌برداری رسیدند که در مجموع هم‌اکنون دو هزار و ۶۸۲ واحد تولیدی بهره‌بردار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سیاست‌های کلانی که در ایجاد و توسعه طرح‌های اقتصادی در دولت وجود داشته باعث سرمایه‌گذاری ۴۶ هزار ۵۷۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاران صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان را نشان می‌دهد که بسیار مطلوب است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۲۰ قرارداد واگذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده، ادامه داد:  شهرک صنعتی مشهد کلات با مساحت واگذاری ۲۹ هکتار و ۱۰۸ قرارداد بیشترین واگذاری را به خود اختصاص داده است.

مهدی‌زاده مقدم عنوان کرد: با حمایت از صنایع خرد، کوچک و متوسط، اشتغال دو هزار ۱۲۱ نفر در سال ۹۸ در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب تعداد ۴۰ شهرک قابل واگذاری و دو هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره برداری شده، اشتغالی بالغ بر ۷۷ هزار ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۵٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha