۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۰
ضرورت استفاده از سیستم اعلام حریق هوشمند در منازل مسکونی
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ضرورت استفاده از سیستم اعلام حریق هوشمند در منازل مسکونی

گرگان- صادقی، مدیرعامل شرکت هوشمندسازان خانه سبز گفت: هوشمندسازی منازل از آسیب های جدی به ساختمان از جمله حریق و مانند آن جلوگیری می کند.

پیمان صادقی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: فعالیت شرکت هوشمندسازان خانه سبز در زمینه هوشمندسازی و نورپردازی بوده که اثر مثبتی در کاهش انرژی و جلوگیری از صدمات حوزه ساختمان دارد.

وی افزود: با توجه به مطالعاتی که در این حوزه انجام داده ام متوجه یک خلا شده و نسبت به تاسیس این شرکت اقدام کردم.

مدیرعامل شرکت هوشمندسازان خانه سبز ادامه داد: ما در این شرکت واردکننده سیستم های هوشمند از برند HBB هستیم که این محصولات در شیراز تولید می شوند.

صادقی بیان کرد: با توجه به مصرف روزافزون انرژِی و اهمیت این موضوع هوشمندسازی ساختمان می تواند موجب افزایش صرفه جویی در مصرف انرژی شده و اقدامات اثرگذاری در حفظ محیط زیست داشته باشد.

وی افزود: همچنین افزایش آتش سوزی منازل مسکونی می تواند علت دیگری بر ضرورت هوشمندسازی منازل باشد زیرا به وسیله آن، پیش از گسترده شدن حادثه، صاحب ملک متوجه حادثه خواهد شد و از گسترش آتش جلوگیری می کند.

مدیرعامل شرکت هوشمندسازان خانه سبز در خصوص اثر افزایش عوارض ساختمان شهرداری بر این حوزه، اضافه کرد: با توجه به افزایش عوارض ساختمان، پیمانکاران در صدد کاهش هزینه ها بوده و استفاده از وسایل هوشمند در ساختمان کاهش پیدا می کند.

صادقی با بیان اینکه بیش از هفت ماه از شروع به کار شرکت هوشمندسازان خانه سبز گذشته است، گفت: این شرکت اولین حضور خود را در نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان را تجربه کرد که در معرفی و ارائه محصولات خود بسیار موفق بودیم.

گفتنی است شرکت هوشمندسازان خانه سبز با توجه به استفاده از نیروهای خدماتی و برق کار، زمینه ایجاد اشتغال برای شماری زیادی از مردم را فراهم می کند.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha