۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹
 انبار برنج وارداتی در شهرستان بیرجند کشف شد
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی:

انبار برنج وارداتی در شهرستان بیرجند کشف شد

بیرجند - معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از کشف یک انبار برنج وارداتی در بیرجند با همکاری پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صمت خراسان جنوبی علی تهوری گفت: ظهر امروز بازرسان سازمان با همراهی دایره مبارزه با قاچاق پلیس آگاهی و با رعایت ضوابط قانونی از محل دپوی برنج در یک منزل مسکونی میزان چهار تن برنج کشف و توقیف کردند.

تهوری اظهار کرد: نگهداری کالاهای اساسی از جمله برنج و عدم ثبت انبار این کالاها از مصادیق احتکار و جابجایی کالاهای اساسی بدون مجوز و هماهنگی از مصادیق ظن به قاچاق است.

وی ضمن هشدار به سودجویان، از تشدید بازرسی ها به صورت مستمر و در قالب گشت مشترک در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و تاکید کرد: معاونت بازرسی این سازمان با همکاری سایر دستگاه های نظارتی ضمن رصد دقیق بازار، با محتکران ارزاق عمومی خصوصا کالاهای اساسی با جدیت برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت خراسان جنوبی در پایان از همه فعالان اقتصادی، اعم از تجار، عمده فروشان و خرده فروشان خواست محل نگهداری و انبار کالاهای اساسی خود را در سامانه جامع انبارها ثبت و موجودی کالاهای خود را اعلام کنند.

کد خبر: ۱۵٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha