۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
اجرای طرح‌های میان‌دستی و درون‌مجتمعی یک روز هم نباید معطل بماند
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس:

اجرای طرح‌های میان‌دستی و درون‌مجتمعی یک روز هم نباید معطل بماند

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس گفت: برای انجام طرح‌های میان‌دستی و درون مجتمعی که منجر به رفع گلوگاه‌های تولید و افزایش سود می‌شود، حتی یک روز را نباید از دست داد.

به گزارش بازار به نقل از گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مسعود حسنی امروز (یکشنبه، ۲۲ خردادماه) در بازدید عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پتروشیمی پارس با بیان اینکه «تفکر، توسعه، تولید، تاب‌آوری و توکل» پنج شعار مهم این مجتمع در سال ۱۴۰۱ است، به ارائه گزارشی از عملکرد و دستاوردهای این مجتمع پرداخت.

وی، تأمین استایرن مونومر کشور، تولید چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تن محصول در سال، کسب عنوان صنعت سبز سه سال پیاپی، دریافت تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور، رتبه نخست شاخص بهره‌وری عوامل تولید در گروه فرآورده‌های نفتی بر اساس رده‌بندی IMI۱۰۰ را از دستاوردهای این مجتمع خواند.

مدیرعامل پتروشیمی پارس، اجرای پروژه PDH پارس به ظرفیت ۶۰۰ هزار تن همسو با تکمیل زنجیره ارزش را از مهم‌ترین برنامه‌های این مجتمع برشمرد و از واگذاری زمین به پتروشیمی پارس برای اجرای این پروژه خبر داد.

عبدالعلی علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز همچنین با بررسی بعضی از مشکلات پیش روی پتروشیمی پارس و مجتمع‌های گروه، ‌ دستوراتی را در خصوص رفع این موانع داد.

وی، پتروشیمی پارس را شرکتی سرآمد و از بهترین پتروشیمی‌ها در ایران خواند و گفت: مدیرانی که در پتروشیمی پارس هستند، کیفیت، استاندارد و تجربه بالایی دارند و از غیرت و همیت بالایی برخوردار هستند که این برای ما بسیار ارزشمند است.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، دارا بودن اراده، دانش و غیرت ایمانی و ملی را لازمه موفقیت ۱۱۷۰ همکار پتروشیمی پارس دانست و افزود: خدا را شاکر هستم و از شما نیز تشکر می‌کنم که چنین افرادی مسنجم و هماهنگ در این مجتمع در کنار یکدیگر کار می‌کنند.

علی‌عسکری با اشاره به ظرفیت تولید واقعی ۹۵ درصدی پتروشیمی پارس نسبت به ظرفیت اسمی که نسبت به میانگین جهانی ۱۲ درصد و نسبت به صنایع شیمیایی آمریکا ۱۹ درصد بالاتر است، از این عملکرد قدردانی کرد و آن را مهم دانست.

وی همچنین با اشاره به اقدام‌های خوبی که در حوزه تعمیر و نگهداری و رفع تنگناهای تولید در این مجتمع انجام شده است، این اقدام‌ها را فعالانه و جهادی خواند.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، اجرای پروژه PDH پارس را از پروژه‌های زبان‌زد و با کیفیت در کشور خواند و گفت: از دست‌اندرکاران اجرای این پروژه می‌خواهم تمام تلاش خود را برای شکستن رکورد زمان ساخت و راه‌اندازی این پروژه ۶۰۰ هزار تنی انجام دهند و این امر بی‌شک شدنی است و ما نیز در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای شکستن این رکورد همه پشتیبانی‌ها را انجام خواهیم داد.

علی‌عسکری همچنین درباره بعضی از پیشنهادهای انجام طرح‌های درون مجتمعی برای افزایش تولید محصولات، گفت: برای اجرای هر طرحی میان‌دستی و درون‌مجتمعی که نفع و سود ما را بیشتر کند نباید حتی یک روز معطل شد.

وی یادآور شد: برای انجام این طرح‌ها به شرط داشتن توجیه فنی و اقتصادی، ما در گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آماده هرگونه پشتیانی و سرمایه‌گذاری هستیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha