۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
هشدار وزیر جهاد کشاورزی برای توقف تولید مرغ کشور تا سه ماه آینده| درخواست ۵۰ هزار میلیارد از مجلس
روایت بازار از جزئیات جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس

هشدار وزیر جهاد کشاورزی برای توقف تولید مرغ کشور تا سه ماه آینده| درخواست ۵۰ هزار میلیارد از مجلس

جلسه غیر علنی مجلس روز گذشته با حضور وزرای جهادکشاورزی ،تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و در این جلسه درباره تامین نهاده های دامی گزارشی قرائت شد.

بازار؛ گروه ایران: جلسه غیر علنی مجلس روز گذشته با حضور وزرای جهادکشاورزی ،تعاون کار و رفاه اجتماعی و رئیس کل بانک مرکزی برگزار شد و دستور کار این جلسه افزایش حقوق بازنشستگان و تامین نهاده های دامی بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان این جلسه و آغاز جلسه علنی مجلس گفت: در این جلسه مسائل مربوط به حوزه‌های بازنشستگی، نهاده‌ها و مباحث مربوط به تولید در حوزه کشاورزی و تامین نهاده‌ها و تضمین برای تولیدات آینده حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت که نتیجه آن اعلام خواهد شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند که مجلس در رسیدگی به امورات و حل مشکلات مصمم است تا بتوانیم صدای مردم در حل مشکلاتشان باشیم.

با این حال برخی از نمایندگان مباحث دیگری را پیرامون این جلسه مطرح کردند.

ولی اسماعیلی درباره برگزاری جلسه غیر علنی روز گذشته مجلس به خبرنگار بازار گفت: در جلسه روز گذشته مجلس موضوعات مربوط به افزایش حقوق بازنشستگان مدنظر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم که مصوبه جدید وزارت تعاون نه به نفع وزارت خانه و نه به نفع بازنشستگان است.

حسین محمد صالحی دارانی در همین زمینه به خبرنگار پارلمانی بازار گفت: در این جلسه بیشتر به موضوع تامین نهاده های دامی و وضعیت کشاورزان و تامین غذا پرداخته شد.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد در این جلسه گزارشی را درباره تامین نهاده های دامی ارائه کرد اما اقدامات، اقدامات مناسبی نبود و نمایندگان به این مسئله معترض شدند.

این نماینده مجلس بیان کرد: همچنین در این جلسه به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان پرداخته شد.

اما این پایان ماجرا نبود و در ادامه نماینده ای که نخواست نامش فاش شود به خبرنگار بازار گفت: در این جلسه وزیر جهاد کشاورزی درباره تامین منابع نهاده های دامی گزارشی به نمایندگان ارائه کرد.

وی تاکید کرد: وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه تاکید کردکه برای تامین نهاده های دامی کشور و خرید گندم نیاز به ۴۰ الی ۵۰ هزار میلیارد تومان منابع دارد.

همچنین وزیر جهاد کشاورزی در این جلسه گفت که اگر این منابع تا دو الی سه ماه دیگر تامین نشود، تولید مرغی نخواهیم داشت.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha