۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
بانک‌های کرمانشاه ۸۰ درصد منابع خود را در داخل استان مصرف کنند
استاندار کرمانشاه:

بانک‌های کرمانشاه ۸۰ درصد منابع خود را در داخل استان مصرف کنند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: بر اساس مصوبه بانک مرکزی، بانک‌ها باید ۸۰ درصد از منابع خود را در داخل استان مصرف کنند اما متأسفانه قسمت اعظم این اعتبارات در خارج از استان هزینه می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم اظهار کرد: متاسفانه در برخی مناطق استان زمین‌های حاصل‌خیز کشاورزی و دیگر ظرفیت‌های این حوزه، بدون نظارت به افراد غیر بومی اجاره داده می‌شود که این موضوع می‌تواند سلامت مردم را تهدید کند.

وی، نان را یک کالای مهم در سبد غذایی روزانه خانوار دانست و افزود: تمام نانوایی‌های استان باید براساس استانداردهای پدافند غیرعامل از امکان استفاده از سوخت‌های جایگزین برخوردار باشند تا در مواقع اضطراری هم امکان عرضه نان به شهروندان فراهم باشد.

امیری مقدم از عملکرد برخی بانک‌ها انتقاد کرد و گفت: بر اساس مصوبه بانک مرکزی، بانک‌ها باید ۸۰ درصد از منابع خود را در داخل استان مصرف کنند، اما متأسفانه قسمت اعظم این اعتبارات را در خارج از استان هزینه می‌شود و این رویه، ظلم به توسعه کرمانشاه است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: هر بانکی که سپرده‌های شهروندان کرمانشاهی را در جای دیگری غیر از این استان هزینه می‌کند، بهتر است از این استان برود.

کد خبر: ۱۵۵٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha