۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
افزایش چشمگیر معاملات شیبا اینو توسط نهنگ ها| احتمال افزایش قیمت وجود دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش چشمگیر معاملات شیبا اینو توسط نهنگ ها| احتمال افزایش قیمت وجود دارد

گزارش آماری منتشر شده از سوی وب سایت WhaleStats از ۱۰۰ دارنده برتر توکن شیبا اینو نشان دهنده افزایش ۴۴.۴۴ درصدی آدرس‌های فعال این رمز ارز است.

به گزارش بازار، طی روزهای گذشته و با ریزش بیشتر بازار رمزارزها، گزارش های متعددی در خصوص خریدهای بزرگ نهنگ ها منتشر شده است. در همین راستا، نهنگ های شیبا اینو نیز طی ۲۴ ساعت گذشته فعالیت بیشتری از خود نشان داده اند.

گزارش آماری منتشر شده از سوی وب سایت WhaleStats از ۱۰۰ دارنده برتر توکن شیبا اینو نشان دهنده افزایش ۴۴.۴۴ درصدی آدرس‌های فعال این رمز ارز بوده که ناشی از معاملات سنگین نهنگ ها بر روی این رمزارز طی روزهای گذشته است.

این گزارش همچنین حاکی از افزایش معاملات بزرگ شیبا میان بیش از ۲ هزار نهنگ اتریومی است. همچنین ۵ هزار نهنگ بزرگ بازار نیز اکنون ۶۰۳۰۰۹۸۴۰ دلار توکن شیبا خریداری کرده اند.

از سوی دیگر، شیبا اینو در ماه ژوئن دارای آدرس های مالکیت بیشتری شده که افزایشی چشمگیر را برای آدرس های فعال این رمز ارز نشان می دهد. طبق آمار WhaleStats، تعداد کل دارندگان SHIB در حال حاضر ۱،۱۷۷،۸۸۵ است.

افزایش چشمگیر معاملات شیبا اینو توسط نهنگ ها| احتمال افزایش قیمت وجود دارد

در زمان انتشار این گزارش، قیمت توکن شیبا در راستای ریزش اخیر بازار کریپتو، نزدیک به ۷ درصد کاهش یافته و به ۰.۰۰۰۰۰۹ دلار رسیده است.

به گفته کارشناسان، این تغییرات عمده و چشمگیر در میزان معاملات شیبا می تواند زمینه ساز افزایش قیمت برای توکن شیبا باشد.

از سوی دیگر، برخی کارشناسان نیز معتقدند شیبا می تواند پس از اصلاح فعلی بازار، تا حد چشمگیری جهش قیمت داشته و پس از آن، دچار ریزش و اصلاح دستکم ۲۰ درصدی شود.

لازم است سرمایه گذاران برای معاملات شیبایی خود احتیاط بیشتر به خرج داده و با توجه به چشم انداز نه چندان روشن و مثبت فضای بازار کریپتو، در صورت خرید شیبا، ترجیحا پوزیشن های شورت برای معاملات خود اتخاذ نمایند.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha