۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
زمان برگزاری مجمع عمومی اوان اعلام شد| توزیع ۱۳.۵ میلیارد ریال سود میان سهامداران
بازار خبر داد؛

زمان برگزاری مجمع عمومی اوان اعلام شد| توزیع ۱۳.۵ میلیارد ریال سود میان سهامداران

سهامداران نماد اوان ۵ تیر ماه برای حضور در مجمع عمومی مشارکت می کنند تا از ۱۳۵۰۰ میلیون ریال سود توزیعی از سود خالص بین سهامداران بهرمند شوند.

بازار؛ گروه بورس: سهامداران شرکت مبین وان کیش با نماد اوان ۵ تیر ماه برای حضور در مجمع عمومی مشارکت می کنند تا از سود عملیاتی شرکت بهره مند شوند.

شرکت مبین وان کیش در فهرست ۵۰۰ شرکت برتر و ۳۰ شرکت برتر کشور در حوزه رایانه و خدمات وابسته به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی است. این شرکت در سال ۱۴۰۰ حدود ۷۵ درصد افزایش در دارایی های ثابت داشته است.

براساس گزارش ها نماد اوان برای سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۱۳۵۰۰ میلیون ریال از سود خالص بین سهامداران توزیع خواهد کرد که تا ۸ ماه پس از مجمع زمانبندی پرداخت اجرا می شود

براساس گزارش ها نماد اوان برای سال مالی ۱۴۰۰ حدود ۱۳۵۰۰ میلیون ریال از سود خالص بین سهامداران توزیع خواهد کرد که تا ۸ ماه پس از مجمع زمانبندی پرداخت اجرا می شود. در حال حاضر مالیات و عوارض بر ارزش افزوده سال های ۹۴، ۹۵، ۹۸ الی ۱۴۰۰ توسط سازمان امور مالیاتی مورد بررسی قرار نگرفته است، هرچند مالیات بر ارزش افزوده سال های ۹۶ و ۹۷ شرکت محاسبه شده، اما هنوز اعلام نشده است.

براساس پیش بینی های صورت گرفته بازارهای مبتنی بر سرویس های محتوایی تا سال ۲۰۲۳ می تواند رشدی ۲۸۳ دلاری داشته باشد و البته روند رو به رشد بازار دستگاه های هوشمند و ارتقای فناوری های این حوزه می تواند بازار محتوای دیجیتال را فراتر از پیش بینی ها دستخوش تغییر نماید.

براساس گزارش ها تا قبل از شیوع کرونا در ایران حدود ۱۸ هزار بازی در ایران فعال بوده که درآمدی ۶۹ میلیارد تومانی را به صورت خالص نصیب صنعت بازی کرده است و طبق گزارش ها بیش از یک میلیون خریدار حدود ۱۷۰۰ بازی را خریداری کرده اند که نشان دهنده رشد درآمد زایی در صنعت بازی هست، هرچند این صنعت در ایران نسبت به سایر کشورها عقب است، اما در آینده می تواند رشد بالایی در این بخش اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۱۵۵٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha