۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱
حریم خصوصی بیت کوین قابل نقض است| بیت کوین با شکست مواجه خواهد شد
ادوارد اسنودن:

حریم خصوصی بیت کوین قابل نقض است| بیت کوین با شکست مواجه خواهد شد

ادوارد اسنود با تاکید بر نقض پذیر بودن حریم خصوصی در بیت کوین، از دو رمز ارز زد کش و مونرو اعلام حمایت کرد.

به گزارش بازار، ادوارد اسنودن، افشاگر معروف آمریکایی طی سخنانی نسبت به فضای جاری بازار ارزهای دیجیتال ابراز نگرانی کرده و با اینحال، در خصوص ظرفیت بسیار بالای آن در زمینه تکنولوژی ابراز خوشبینی کرد.

اسنودن با بیان اینکه به فضای کریپتو اعتقاد راسخ دارد، گفت در عین حال، موانع نسبتا بزرگی بر سر بازار کریپتو طی سال های آتی وجود دارد.

وی که این سخنان را در گفتگو با نشریه آستین تودی مطرح می کرد، گفت که روند فعلی منجر به از بین رفتن حریم خصوصی مالی برای مالکان این ارزها در آینده خواهد شد.

اسنودن همچنین نقیصه اصلی موجود در بیت کوین که منجر به شکست این رمز ارز در آینده خواهد را عدم وجود حریم خصوصی برای این رمز ارز دانست. از سوی دیگر، به دلیل ناشناس بودن مالکیت تراکنش های بیت کوینی، این رمزارز قابلیت تبدیل به ابزار الکترونیکی برای انتقال وجه نیز نخواهد شد.

با اینحال، وی از ماهیت رمز ارزها و بیت کوین نیز حمایت کرده و خود را طرفدار دو آتشه این رمز ارز معرفی کرد.

اسنودن پس از این گفتگو، یک پیام توئیتری در صفحه شخصی خود منتشر کرده و با قیاس بین طلا و بیت کوین، نوشت که طلا همان بیت کوین است اما با این تفاوت که قابلیت انتقال به فراتر از مرزها از طریق اینترنت را ندارد.

این چهره سرشناس بین المللی همچنین با اشاره به اهمیت حریم خصوصی در رمزارزها، گفت که بسیاری از ارزهای دیگر مانند «مونرو» و «زد کش»به جز بیت کوین وجود دارند که حریم خصوصی قوی تری برای کاربران خود فراهم می کنند.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha