۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
 ۶ مورد از بهترین کتاب های کمک درسی پنجم ابتدایی

۶ مورد از بهترین کتاب های کمک درسی پنجم ابتدایی

اگر فرزندی دارید که در پایه پنجم ابتدایی تحصیل می‌کند و آینده تحصیلی‌اش برایتان مهم است.

به گزارش بازار، اگر فرزندی دارید که در پایه پنجم ابتدایی تحصیل می‌کند و آینده تحصیلی‌اش برایتان مهم است. اگر می‌خواهید فرزند دلبندتان از پایه قوی باشد، باید در کنار کتاب‌های درسی از کتاب کمک درسی پنجم نیز استفاده کنید. کتاب‌های کمک درسی در تقویت دانش آموزان نقش مهمی دارد و به موفقیت آن‌ها کمک به‌سزایی می‌کند. در این مقاله ۶ تا از بهترین کتاب‌های کمک درسی پنجم را برای شما آورده‌ایم. تا انتها همراه ما باشید زیرا با خواندن این مقاله راحت‌تر می‌توانید کتاب کمک درسی فرزندتان را انتخاب کنید.

معرفی بهترین کتاب های کمک درسی پنجم ابتدایی

امروزه با وجود کتاب‌های کمک درسی بسیار از انواع انتشارات، انتخاب بهترین کتاب کمک درسی کمی سخت شده است. در این قسمت ۶ تا از کتاب‌های کمک درسی پنجم ابتدایی را برای شما آورده‌ایم.

کتاب کمک آموزشی ریاضی پنجم ابتدایی بنی هاشمی

برای موفقیت دانش آموزان در امتحانات پایان ترم بهترین منبع کتاب‌های کمک درسی بنی هاشمی است. این کتاب‌ها بسیار خلاصه و مفید هستند. کتاب ریاضی پنجم ابتدایی بنی هاشم ابتدا مفاهیم کتاب را به صورت خلاصه بیان کرده و تمرین‌های زیادی از هر مبحث ارائه داده است. همچنین دارای نمونه سوالات عالی به همراه پاسخ تشریحی می‌باشد. این کتاب کم‌تر از ۸۰ صفحه است و دانش آموزان به راحتی می‌توانند بر آن مسلط شده و در امتحانات پایان ترم موفق شوند.

کتاب کمک آموزشی ریاضی پنجم سیر تا پیاز

ریاضی یکی از درس‌های مهم در پایه پنجم ابتدایی است که حتماً نیاز به کتاب کمک درسی دارد. کتاب درسی ریاضی پنجم دارای ۷ فصل است که مباحث مختلفی را دربردارد. کتاب سیر تا پیاز گاج بهترین کتاب کمک درسی ریاضی برای پنجم ابتدایی است. این کتاب به خوبی تمام مباحث را پوشش داده و به همه نیازهای دانش آموزان پنجم پاسخ داده است. کتاب سیر تا پیاز گاج دارای ۳ بخش است:

بخش اول درسنامه‌ها: این بخش تمام نکات آموزشی کتاب درسی را پوشش داده است.

بخش دوم نمونه سولات: بعد از خواندن نکات درسی مهم‌ترین موضوع نمونه سوال است. نمونه سوالات باعث تثبیت نکات در ذهن دانش‌ آموزان می‌شود. با حل تمرین‌های این بخش دانش آموزان برای امتحانات مدرسه به خوبی آماده می‌شوند.

بخش سوم سوالات چهارگزینه‌ای: این بخش برای آماده شدن دانش آموزان برای آزمون‌های مختلف مثل تیزهوشان، نمونه دولتی و حتی کنکور سراسری بسیار مفید است.

کتاب کار علوم پنجم دبستان خیلی سبز

بعد از درس ریاضی یکی از درس‌های مهم که اکثر دانش آموزان با آن چالش دارند درس علوم است. درس علوم پنجم ابتدایی بسیار مهم است بخصوص برای دانش آموزانی که در آیند تصمیم دارند وارد رشتی تجربی شوند. زیرا به مباحث علوم به صورت تخصصی‌تر در کتاب‌های زیست‌شناسی پرداخته شده است و اگر پایه دانش آموز قوی‌ باشد بسیار موفق‌تر می‌شود. کتاب کمک درسی علوم پنجم خیلی سبز بهترین انتخاب است. کتاب خیلی سبز دارای یک درسنامه قوی و همچنین تمرینات و سوالات مختلفی است. سوالات به صورت صحیح و غلط، جای خالی و ... مطرح شده است تا دانش آموز به انواع سوالات مسلط شود. از نظر گرافیکی نیز این کتاب بسیار جذاب است و دانش آموزان از خواندن این کتاب لذت می‌برند.

کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی اسفندیار

کتاب مطالعات اجتماعی از جمله کتاب‌هایی است که از سال چهارم ابتدایی دانش آموزان با آن مواجه هستند. اگر از دانش آموزان بپرسید کدام درس شما سخت‌تر است بی‌شک بعد از ریاضی و علوم، مطالعات اجتماعی را نام می‌برند. با حل سوالات کتاب کمک درسی دانش آموز به خوبی می‌تواند بر مباحث این کتاب مسلط شود. کتاب کمک درسی مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی اسفندیار دارای امتحانات درس به درس و آزمون‌های نوبت اول و دوم است. این کتاب کم‌تر از ۵۰ صفحه دارد که دانش آموز به راحتی می‌تواند بر آن مسلط شود. برای موفق شدن در درس مطالعات کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی اسفندیار بهترین انتخاب است. لازم به ذکر است که برای درس مطالعات اولویت دانش‌آموز باید کتاب اصلی باشد و بعد از تسلط به کتاب اگر نیاز بود، به سراغ حل نمونه سوال برود.

کتاب کمک درسی فارسی پنجم ابتدایی مهر و ماه

اگر فرزند دلبندتان تصمیم دارد در آینده در رشته انسانی تحصیل کند پیشنهاد می‌کنیم برای درس فارسی از کتاب‌های کمک درسی استفاده کنید تا پایه دانش آموز قوی‌تر شود. مهر و ماه یکی از انتشارات‌های موفق در زمینه ادبیات فارسی است که کتاب‌های کمک درسی و کنکوری خوبی را ارائه داده است. کتاب کمک درسی پنجم فارسی مهر و ماه در هر فصل دارای یک واژه نامه است که معنی لغات کتاب را دربردارد. بعد از واژه‌نامه درسنامه آمده است که نکات آموزشی خوبی را در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد و بعد از آن تمرین‌های خوب و جذابی آمده است که به ثبیت نکات درسی در ذهن دانش آموز کمک بسیاری می‌کند. این تمرین‌ها شامل رنگ‌آمیزی، پر کردن جدول، معنای واژه، املای درست و غیره می‌باشند. کارآموز فارسی پنجم دبستان مهر و ماه دو کتاب فارسی و نگارش پنجم ابتدایی را در بردارد.

ماجراهای من و درسام هدیه های آسمان پنجم خیلی سبز

یکی از مجموعه‌های خیلی سبز کتاب ماجراهای من و درسام است. این کتاب دارای درسنامه و نمونه سوالات به همراه پاسخ تشریحی است. در این کتاب تمام فصل‌های کتاب اصلی پوشش داده شده است. نمونه سوالات این کتاب به صورت جای خالی، صحیح یا غلط، جورکردنی، پاسخ کوتاه، پاسخ کامل و ... ارائه شده است. بعد از سوالات نیز پاسخ تشریحی بیان شده است.

 ۶ مورد از بهترین کتاب های کمک درسی پنجم ابتدایی

کلام آخر

پایه پنجم از جمله پایه‌های مهم در دوره ابتدایی است که تسلط به این پایه به موفقیت دانش آموزان کمک ویژه‌ای می‌کند. برای موفقیت در دروس به ویژه ریاضی و علوم بهتر است علاوه بر کتاب درسی از کتاب‌های کمک درسی نیز استفاده شود. اگر دانش آموز می‌خواهد در آزمون‌های تیزهوشان و نمونه دولتی و ... شرکت کند خواندن کتاب درسی به تنهایی کافی نمی‌باشد و باید به سوالات چهارگزینه‌ای در کتاب‌های کمک درسی نیز مسلط باشد تا بتواند در آزمون موفق شود.

ممنون که تا انتها همراه ما بودید امیدواریم مطالب این بخش در انتخاب بهترین کتاب کمک درسی پنجم به شما کمک کرده باشد. راستی شما کدام کتاب کمک درسی را پیشنهاد می‌کنید؟ تجربه خود را برای ما بنویسد.

کد خبر: ۱۵۵٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha