۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۴
پالایش اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در همدان
سرپرست راه و شهرسازی همدان اعلام کرد:

پالایش اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در همدان

همدان - سرپرست راه و شهرسازی استان همدان گفت: اطلاعات ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده و ۳۰ درصد باقی مانده پالایش‌ها مربوط به شهرهایی است که متولی پالایش آن بنیاد مسکن است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان همدان، چهارمین جلسه بررسی طرح آماده‌سازی و تفصیلی اراضی ۶۸۰ هکتاری شورین جهت احداث واحدهای نهضت ملی مسکن با حضور سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان، فرماندار همدان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و نمایندگان دستگاه‌های خدمات رسان برگزار شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان همدان در این جلسه اظهار کرد: از مجموعه ۶۸۰ هکتار اراضی شورین مساحتی در حدود ۱۰۰ هکتار برای فاز اول احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی جداسازی و تلاش شده طرحی انسان محور با محیطی پویا و نشاط آور برای اسکان همشهریان در نظر گرفته شود.

عزیزالله یوسفی ادامه داد: اطلاعات بیش از ۱۲۱ هزار نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن پالایش شده است و ۳۰ درصد باقی مانده پالایش‌ها مربوط به شهرهایی است که متولی پالایش آن بنیاد مسکن است.

وی یادآور شد: پس از تصویب طرح آماده‌سازی اراضی همدان در اولین کمیسیون ماده پنج و با تحویل زمین به کارگزار و سازنده ساختمان‌ها عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha