۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
۳ هزار پروژه عمرانی در مازندران نیمه تمام است
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

۳ هزار پروژه عمرانی در مازندران نیمه تمام است

ساری- فتح الله پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران شمار پروژه های نیمه کار عمرانی در استان را سه هزار طرح ذکر کرد.

فرج الله فتح الله پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به وجود سه هزار پروژه نیمه کاره در استان، نظارت بر پیمانکاران ربرای تسریع در تکمیل طرح ها امری مهم برشمرد و گفت: تعدد پروژه های استانی زیاد بوده و این طرح ها در ۲۲ شهرستان در حال اجرا است و برای نظارت باید از توان فرمانداری ها کمک گرفت.

وی با عنوان اینکه نظارت در سه مرحله از جمله قبل و حین اجرا باید مورد توجه قرار گیرد، نقش دستگاه ها را در این مراحل مهم دانست و گفت: رعایت ضوابط فنی، عملکرد بخش و فصول برنامه، میزان انحراف و غیره باید توجه شود.

وی نظارت بعد از اجرای طرح ها را حیاتی دانست و گفت: در سطح استان برخی طرح ها و پروژه ها ملی است و بعضی از طرح های استانی نیز اهمیت دارند و باید به صورت تفصیلی گزارش های آن ها تهیه و ارسال شوند.

فتح الله پور خواستار شناسایی پروژه های دارای پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد به بالا شد و گفت: میزان اعتبارات مورد نیاز این طرح ها در قالب شناسنامه و بانک اطلاعات طرح ها مشخص می شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران یادآور شد: سد هراز از جمله طرح های مهم در استان به شمار می رود و این پروژه ملی در حال اجرا است.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha