۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
احتمال ریزش ۳۵ درصدی پولکادات| فعلا معامله خرید باز نکنید
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش ۳۵ درصدی پولکادات| فعلا معامله خرید باز نکنید

نمودار قیمت ارز دیجیتال پولکادات نیز نشان دهنده کنترل حداکثری خرس ها بر بازار بوده و در صورتیکه این پیش بینی درست از آب در آید، باید منتظر اصلاح قیمت بسیار قابل توجهی برای این رمز ارز باشیم.

به گزارش بازار، با ادامه وخامت وضعیت بازار رمز ارزها، نمودار قیمت ارز دیجیتال پولکادات نیز نشان دهنده کنترل حداکثری خرس ها بر بازار بوده و در صورتیکه این پیش بینی درست از آب در آید، باید منتظر اصلاح قیمت بسیار قابل توجهی برای این رمز ارز محبوب باشیم.

این ریزش احتمالی قیمت پولکادوت ناشی از تثبیت مثلث تشکیل شده قیمت است که می تواند طی روزهای آینده منجر به وقوع فاجعه ای برای این رمز ارز شود. تشکیل این مثلث مارپیچ که از ۱۱ می آغاز شد، کاهش ۳۵ درصدی را برای قیمت پولکادات طی روزهای آتی پیش بینی می کند. قیمت توکن DOT طی چند هفته گذشته هیچ پیشرفت و بهبود قابل توجه و البته اصلاح قیمکت و کف سازی جدید نداشته که باعث ایجاد سردرگمی بیشتر در مورد آینده این رمز ارز می شود.

احتمال ریزش ۳۵ درصدی پولکادات| فعلا معامله خرید باز نکنید


قیمت توکن دات، مانند چندین ارز دیجیتال دیگر بازار از حمایت صعودی در RSI رد شده است. لذا در صورت رخداد این اصلاح شدید، امکان ریزش قیمت تا ۵ دلار وجود خواهد داشت.
اما از سوی دیگر، اگر گاوها بتوانند از مقاومت مهم ۹.۶۰ دلار عبور کنند، سناریوی نزولی قیمت برای پولکادات باطل شده و می توان به افزایش قیمت این رمز ارز امیدوار بوده است.

در صورت توانایی گاوها برای عبور از این مقاومت، هدف بعدی قیمت روی ۱۱ دلار خواهد بود که ۲۵ درصد بالاتر از قیمت فعلی است.

کد خبر: ۱۵۵٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha