۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
۱۵۱ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های گلستان واریز شد
مدیر کل امور مالیاتی گلستان:

۱۵۱ میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری های گلستان واریز شد

گرگان- حاج مشهدی، مدیرکل امور مالیاتی گلستان گفت: سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های گلستان واریز شده است.

قربان حاجی مشهدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در دو ماه اخیر بابت تنظیم بازار مرغ، تخم مرغ و غیره جلسات متعددی در استان برگزار شده اما در مورد نقش و اهمیت درآمد مالیاتی جلسه ای برگزار نشده است.

مدیرکل امور مالیاتی گلستان بیان کرد: در سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده ۱۵۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده که ۷۰ درصد سهم شهرداری ها و ۳۰ درصد سهم دهیاری ها بوده است.

وی اضافه کرد: بر این اساس به حساب شهرداری آزادشهر هشت میلیارد تومان، آق قلا ۹ میلیارد تومان، بندرگز چهار میلیارد تومان، بندرترکمن هفت میلیارد تومان، رامیان هفت میلیارد تومان، علی آبادکتول ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، گالیکش پنج میلیارد تومان، گرگان ۴۱ میلیارد تومان، گنبدکاووس ۲۶ میلیارد تومان، گمیشان پنج میلیارد . ۶۰۰ میلیون تومان، مراوه‌تپه چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، مینودشت شش میلیارد تومان، کردکوی پنچ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و کلاله ۹ میلیارد تومان واریز شده است.

حاجی مشهدی با انتقاد از عدم همکاری شهرداری با امور مالیاتی گفت که این نهاد می تواند در حوزه اطلاع رسانی به امور مالیاتی کمک کند.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی گلستان در فروردین امسال هم ۱۵ میلیارد تومان از محل ارزش افزوده به حساب شهرداری ها و دهیاری های استان واریز شده است.

طبق گفته وی که این مبالغ براساس ضریب جمعیت در شهرها و روستاها توزیع می شود.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha