۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۹
تولید سالانه ۴ هزار تن محصولات فولادی| قیمت نهایی ۳۵ درصد افزایش یافت
مدیرعامل سازه های فولادی ایستا بیان کرد؛

تولید سالانه ۴ هزار تن محصولات فولادی| قیمت نهایی ۳۵ درصد افزایش یافت

گرگان- چن سبلی، فعال صنعت ساختمان و مدیرعامل سازه های فولادی ایستا گفت: افزایش قیمت نهاده ها تولید و رشد ۵۷ درصدی دستمزد کارگران سبب افزایش ۳۵ درصدی قیمت محصولات فولادی در سال جاری شده است.

عبدالحی چن سبلی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: دستمزد کارگر ۲۰ درصد قیمت تمام شده محصولات فلزی را تعیین می کند و الباقی قیمت متاثر از سایر نهاده ها مانند نرخ رنگ، آهن آلات، الکترود و پیچ است.

مدیرعامل سازه های فولادی ایستا توضیح داد: افزایش قیمت نهاده ها تولید و رشد ۵۷ درصدی دستمزد کارگران سبب افزایش ۳۵ درصدی قیمت محصولات فولادی در سال جاری شده است.

چن سبلی افزود: مشکلات ناشی از کرونا و دیگر تحولات، سبب شد تا از سال ۹۷ تاکنون روند صادرات به سایر کشورها به ویژه ترکمنستان متوقف و بازارهای خوبی را از دست بدهیم.

وی بیان کرد: حدود هزار و ۵۰۰ تن از محصولات شرکت در هر سال برای بازارهای خارجی تولید و صادر می شد که این رویه متوقف شده است.

چن سبیلی با اشاره توان شرکت های گلستانی برای مشارکت در ساخت سهمیه پیش بینی شده برای گلستان در طرح جهش مسکن گفت: شرکت ها و فعالان اقتصادی حوزه مسکن توان خوبی در تولید مسکن داشته و می توانند سهمیه مسکن گلستان را بدون کمک از سایر استان ها به اتمام برسانند.

مدیرعامل سازه های فولادی ایستا اضافه کرد: در حال حاضر توان تولید سه الی چهار هزار تن انواع محصولات فولادی در شرکت مهیاست در حالی که ظرفیت نهایی حدود ۱۰ هزار تن در سال است.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha