۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
ضرورت توسعه ظرفیت‌های کیفی بخش تعاون فارس
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس عنوان کرد؛

ضرورت توسعه ظرفیت‌های کیفی بخش تعاون فارس

شیراز- مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس گفت: استفاده از ظرفیت سیستم‌های اطلاعات مدیریت و ارتباطات نوین اجتناب ناپذیر است که باید مورد توجه همه مدیران تعاونی‌های استان قرار گیرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس، وحید خداپرست در دومین جلسه شورای عالی توسعه تعاون استان فارس گفت: حرکت به سمت استفاده از فناوری های نوین برای توسعه تعاون امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
وی ادامه داد: استفاده از نرم افزارهای بومی این استان در حوزه فعالیت شرکت های تعاونی در راستای شفافیت امری اجتناب ناپذیر است که امکان آن وجود دارد و همه اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی استان فارس خود را ملزم به استفاده از فناوری‌های نوین ارتباطات بدانند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس ظرفیت کمی تعاونی‌های فارس را خوب توصیف کرد و گفت: ظرفیت های کیفی بخش تعاون این استان نیز باید توسعه یابد.

وی اضافه کرد: ظرفیت بخش تعاون در سطح این استان بی نظیر است و هم دلی و هم افزایی مثال زدنی بین تعاونگران فارس وجود دارد.

خداپرست کمک و حمایت از توسعه تعاون فارس را امری ضروری دانست و ادامه داد: همراهی کامل دستگاه های اجرایی برای کسب سهم تعاون در اقتصاد این استان وجود دارد.

وی در ادامه کار بدون برنامه را غیرقابل قبول دانست و افزود: برنامه ریزی فعالیت های آتی تعاونی های این استان باید ترسیم و بر مبنای آن اقدام شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس با تاکید بر لزوم تخصیص تسهیلات مورد نیاز توسعه تعاون، افزود: اعتبارات تسهیلات پیش بینی شده و تخصیصی در حوزه تعاون و با مشارکت بانک توسعه تعاون مشکلات بخشی از تعاونی های استان را رفع خواهد کرد.

وی با اشاره به تجربیات تعاونی های موفق فارس در عرصه ملی گفت: اتکا بر تجربیات پیشکسوتان موفق حوزه تعاون فارس و تلاش و تخصص جوان‌های این بخش منجر به توسعه واقعی بخش تعاون خواهد شد.

در ابتدای این نشست مدیران اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی‌ فارس ازجمله اتحادیه تعاونی مصرف فرهنگیان، اتحادیه مصرف کارکنان دولت، اتحادیه دامپروران، حمل و نقل و ... گزارشی از وضعیت این تعاونی‌ها ارایه کردند.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha