۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
واریز ۵۰ درصد خسارات مال‌باختگان بانک ملی

واریز ۵۰ درصد خسارات مال‌باختگان بانک ملی

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از تلاش مسئولان برای واریز ۵۰ درصد خسارت، خسارت دیدگان صندوق‌های اجاره‌ای تا شنبه ۲۱ خرداد خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بانک ملی، حسن مونسان گفت: حدود هزار صندوق در شعبه دانشگاه وجود داشت که از این تعداد بالغ بر ۲۵۰ صندوق به اجاره مردم در آمده بود، با وجود اخبار ضد و نقیضی که در این خصوص منتشر شده آمار رسمی بانک ملی ایران حاکی از آن است که ۱۶۲ صندوق در این سرقت تخلیه شده است.

وی درباره احتمال وارد شدن خسارات دیگر به شعبه مذکور نیز اظهارداشت: خوشبختانه به خزانه بانک دستبردی وارد نشده، اما تجهیزات فنی و امنیتی دچار خسارت شده اند. همچنین برای رفع این خسارات گروه‌های فنی این بانک از همان لحظات ابتدای بروز حادثه، نسبت به رفع خسارات اقدام کردند که مشکلات برخی از سیستم‌ها به صورت کلی رفع شده و بعضی نیز در روزهای آتی برطرف خواهد شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در خصوص برکناری دو مدیر شعبه دانشگاه بانک ملی ایران گفت: مدیران شعبه دانشگاه در این شعبه مسئولیت داشتند و به دلیل کوتاهی‌های صورت گرفته در زمینه نظارت در زمان تعطیلات عزل شدند. ضمن اینکه موضوع احتمال قصور آن‌ها در حال بررسی است که در صورت احراز به آن رسیدگی خواهد شد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران درباره روند جبران خسارت، خسارت دیدگان نیز اظهار کرد: مباحث ضد و نقیضی در این خصوص در رسانه‌ها وجود دارد که بسیاری از آن‌ها اظهارات شخصی افراد است، در این بین بر اساس اعلام رسمی بانک ملی ایران خسارت خسارت دیدگان به صورت کامل پرداخت خواهد شد.

مونسان ادامه داد: بانک از محتویات صندوق‌های اجاره‌ای مطلع نیست، از این رو با نظارت قضایی مشتریان خسارت دیده نسبت به تکمیل فرم‌های خود اظهاری درباره اموال خود در صندوق امانات اقدام کردند و در ادامه نیز پرداخت خسارت با نظارت قضایی صورت خواهد گرفت که حقی از مردم ضایع نشود.

کد خبر: ۱۵۵٬۳۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha