۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
پیش بینی ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور
معاون شرکت آب و فاضلاب کشور خبر داد:

پیش بینی ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور

همدان - معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ مجید آقازداه حبشی ظهر پنج شنبه در نشستی با مدیران آب و فاضلاب همدان با اشاره به اینکه باید در مدیریت مصرف آب با ایجاد حساسیت مردم را به کمک بطلبیم، افزود: مدیریت توزیع و مصرف نیازمند بهره گیری از روش های نوین است ضمن اینکه اصحاب رسانه با آگاهی بخشی به عموم می توانند همکار ما باشند.

آقازاده با تاکید بر اینکه اصحاب رسانه باید در انتقال شرایط بحران کم آبی به مردم کمک حال ما باشند، عنوان کرد: امروز نیازمند مدیریت مصرف از سوی مردم هستیم.

معاون مهندسی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به موضوع جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد و گفت:در این راستا حدود ۱۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور آبرسانی به روستاهای محروم کشور در قالب جهاد آبرسانی و انعقاد قرارداد با قرارگاه امام حسن(ع) در نظر گرفته شده که تاکنون هفت هزار میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه دیدگاه ما به قرارگاه امام حسن(ع) دیدگاه پیمانکار و کارفرما نیست، افزود: قرارگاه امام حسن(ع) را در به سرانجام رساندن پروژه های محرومیت زدایی بازوی مهم اجرایی خود می دانیم.

وی عنوان کرد: باید همت همگانی را در به ثمر رسیدن پروژه های محرومیت زدایی و آبرسانی به روستاهای محروم به کار گیریم و ثمر نشستن اینگونه پروژه ها را سرعت بخشیم.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha