۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مدیریت تخریب بقایای متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند:

مدیریت تخریب بقایای متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد

آبادان- صفایی، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، مدیریت تخریب بقایای ساختمان متروپل به سازمان منطقه آزاد اروند سپرده شد.

فالح صفایی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به استمرار عملیات آواربرداری ساختمان متروپل، اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای تأمین استان خوزستان، سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مدیر و کارفرما همچنین قرارگاه سازندگی خاتم‌ الأنبیاء (ص) به‌عنوان پیمانکار تکمیل عملیات آواربرداری و تخریب بقایای ساختمان متروپل آبادان تعیین شدند.

وی افزود: بر اساس این مصوبه قراردادی میان این سازمان با آن قرارگاه منعقد و طی دو روز اخیر عوامل مهندسی این قرارگاه به ‌طور کامل در محدوده عملیاتی این ساختمان استقرار یافته‌اند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه این سازمان فارغ از جایگاه حقوقی و چندگانگی حاکمیتی خود را در برابر جان شهروندان مسئول می‌داند، گفت: عملیات آواربرداری و تخریب ایمن و تدریجی ساختمان متروپل تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند و از سوی قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) طی مدت چهار ماه انجام می‌شود.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: در جریان عملیات امدادرسانی و آواربرداری ساختمان متروپل از روزهای نخست حادثه، ماشین‌آلات قرارگاه سازندگی خاتم‌الأنبیاء (ص) فعال در پروژه‌های جاری با این سازمان، به محل حادثه فراخوان شده و مشغول فعالیت بوده‌اند، که با انعقاد این قرارداد، عملیات حساس و تخصصی آواربرداری و برداشت بقایای ساختمان متروپل از سوی شورای تأمین استان خوزستان به‌ عنوان پروژه‌ای مستقل میان این سازمان و آن قرارگاه در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر: ۱۵۵٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha