۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
۷۵۰ روستای کرمان آب ندارند| دستور استاندار برای آبرسانی به روستاها در اسرع وقت
در قرارگاه استانی آبرسانی به روستاها عنوان شد؛

۷۵۰ روستای کرمان آب ندارند| دستور استاندار برای آبرسانی به روستاها در اسرع وقت

کرمان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان گفت: ۷۵۰ روستا در استان آب ندارند و ۸۰۰ روستا با تنش آبی مواجه هستند.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح چهارشنبه در قرارگاه استانی آبرسانی به روستاها بر اتخاذ تصمیمات متمرکز برای اصلاح فرآیند اجرای این پروژه ها تاکید کرد و افزود: هر اقدامی که برای تسریع در آبرسانی به این روستاها نیاز باشد، پیگیری و مکاتبه خواهیم کرد.

وی همچنین به توان استان در تامین لوله‌های مورد نیاز برای آبرسانی اشاره داشت و گفت: با اختیاری که وزراتخانه به استان داده است، از اکنون لوله های مورد نیاز خریداری و تامین شود.

استاندار کرمان بیان کرد: با توجه به فصل گرما و مشکلات روستاییان در تامین آب بهداشتی، همه امکانات و توان استان برای تسریع در پروژه های آبرسانی اعم از رفع موانع صورت گیرد.

۷۵۰ روستا در استان کرمان آب ندارند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: در طرح ملی آبرسانی به روستاها، ۶۶۹ روستا برای استان با برآورد اولیه یک هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان اعتبار برنامه ریزی شده که در قالب ۲۱ پروژه در ۱۱ شهرستان استان دنبال می‌شوند.

سیدمصطفی آیت‌الهی موسوی ادامه داد: سپاه ثارالله استان کرمان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی به عنوان معین‌های اجرای پروژه های آبرسانی فعالیت می‌کنند.

آیت اللهی موسوی افزود: ۷۵۰ روستا در استان آب ندارند و ۸۰۰ روستا با تنش آبی مواجه هستند لذا در نشستی با وزیر نیرو درخواست کردیم تا علاوه بر ۶۶۹ روستای سهمیه‌ای، تعداد دیگری از روستاها نیز برای آبرسانی در قالب افزایش، الحاقیه و یا متمم به قرارداد اضافه شوند که مورد موافقت قرار گرفت.

کد خبر: ۱۵۵٬۱۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha