۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
 ۷ پروژه راه سازی در زنجان اجرا می شود
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان:

۷ پروژه راه سازی در زنجان اجرا می شود

زنجان-معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان،گفت: ۷ پروژه در بخش احداث راههای استان زنجان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اجرا می شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،اصغر اسماعیلی، با بیان اینکه قسمت اعظمی از اقدامات پروژه‌های عمرانی توسط نیروی انسانی انجام می‌شود، گفت: احداث ابنیه، کارهای فنی زیر سازی، آسفالت ریزی، و نصب علایم، خط کشی و نصب گاردیل از اقداماتی است که توسط نیروی انسانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ پروژه ملی در سطح راههای استان در حال ساخت است، اظهار داشت: همچنین یک پروژه هم به عنوان پروژه استانی ویژه بوده و در مجموع ۷ پروژه در بخش احداث راههای استان در برنامه کاری معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی زنجان، با اشاره به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده ، گفت: پروژه‌های راه سازی اشتغال زا است و در توسعه یافتگی استان نقش بسیار موثری دارند و در استان زنجان پروژه‌های راهسازی اشتغالزایی خوبی دارند.

اسماعیلی تاکید کرد: در پروژه‌های عمرانی در هر کارگاه به صورت مستقیم نزدیک ۱۵۰ نفر مشغول کار هستند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۲ قطعه در این ۷ پروژه وجود دارد که به طور متوسط در هر قطعه ۱۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول کار هستند، تصریح کرد: در مجموع بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر هم به صورت غیر مستقیم در ۷ پروژه راه سازی استان زنجان مشغول به کار هستند.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha