۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
ادامه روند نزولی برای توکن «هدرا هشگراف»| قیمت HBAR تا کجا اصلاح خواهد شد؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه روند نزولی برای توکن «هدرا هشگراف»| قیمت HBAR تا کجا اصلاح خواهد شد؟

با ادامه روند نزولی بازار رمزارزها، به نظر می رسد قیمت توکن هدرا هشگراف پس از افت ۶.۸۲ درصدی قیمت طی روز گذشته به سمت انتهای طیف نزولی فعلی در حرکت است.

به گزارش بازار، با ادامه روند نزولی بازار رمزارزها، به نظر می رسد قیمت توکن هدرا هشگراف پس از افت ۶.۸۲ درصدی قیمت طی روز گذشته به سمت انتهای طیف نزولی فعلی در حرکت است. این حرکت همچنان به تکامل نشان نزولی در نمودار روزانه ادامه می‌دهد و کندل های نمودار اکنون در سطح قیمت ۰.۰۹۴۸ دلار پشتیبانی می‌شوند.

از زمان رد شدن حرکت قیمت در مقاومت ۰.۲۶۸۰ دلار در ۲۹ مارس ۲۰۲۲، همه چیز برای توکن HBAR نزولی بوده است. احساسات بازار نیز بر قیمت این توکن غلبه کرده و این احساسات به قدری قوی بوده که برخی از توکن ها ۹۰ درصد از ارزش های نقطه اوج خود را از دست داده اند.

در برخی از روزهای گذشته که گاوها کنترل بازار را در دست داشتند، حرکت صعودی ایجاد شده به سرعت از بین رفته و معاملات نیز از حجم کمی برخوردار بودند که نشان‌دهنده میزان احساسات نزولی بازار است. با وجود هیچگونه محرک بنیادی صعودی در افق پیش روی هدرا، بازار این توکن نیز کاملا در فضای خرسی به سر می برد.

الگوی قیمت تشکیل شده برای هدرا نیز نشان دهنده روند غالب نزولی بر بازار این توکن مانند بسیاری از ارزهای دیگر است. اگر خرس‌ها موفق به شکست حمایت فوری در نقطه ۰.۰۹۴۸ دلار شوند، میزان احساسات نزولی بازار نیز به شدت افزایش خواهد یافت.


پیش بینی قیمت هدرا هشگراف
نشانه های نزولی بودن قیمت در نمودار روزانه به کاهش بیشتر قیمت اشاره دارد که نقطه ۰.۰۳۰۱ دلار (پایین ترین سطح ۲۲ دسامبر ۲۰۲۰) به عنوان یک نقطه بالقوه برای تکمیل حرکت اندازه گیری شده روند نزولی فعلی محسوب می شود.

برای تکمیل این روند، خرس‌ها باید این حرکت نزولی را تا زمان شکسته شدن نقطه مهم حمایت ۰.۰۶۴۶ دلار (بالاترین سطح ۱۸ ژانویه) ادامه دهند.

ادامه روند نزولی برای توکن «هدرا هشگراف»| قیمت HBAR تا کجا اصلاح خواهد شد؟

از طرف دیگر، جهش از نقطه حمایت ۰.۰۹۴۸ دلار(بالای ۸ فوریه ۲۰۲۱) اجازه می دهد تا حرکت بعدی قیمت به سمت اوج ۱۶ می در نقطه ۰.۱۰۹۹ حرکت کند. بالاتر از این سطح، اهداف اضافی به سمت شمال به ترتیب در نقاط ۰.۱۵۳۵ دلار (بالاترین قیمت های ۱۹ فوریه و ۵ مه) و ۰.۱۹۳۰ دلار (کم ترین سطح ۱۵ مارس و ۱۴ آوریل) قرار دارند.

کد خبر: ۱۵۵٬۰۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha