۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸
نصب ۱۰۰۰ دستگاه پوز در نانوایی سه شهرستان گلستان | دیگر دغدغه خرید نان برای مردم وجود ندارد
مدیر شعب بانک سپه گلستان:

نصب ۱۰۰۰ دستگاه پوز در نانوایی سه شهرستان گلستان | دیگر دغدغه خرید نان برای مردم وجود ندارد

گرگان- یازرلو، مدیر شعب بانک سپه گلستان از نصب یک هزار دستگاه پوز در نانوایی شهرستان های گرگان، علی آباد و آزادشهر خبرداد و گفت: با نصب دستگاه های پوز دیگر دغدغه خرید نان برای مردم وجود ندارد.

فیروز یازرلو در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان این نکته که در سطح استان دو هزار و ۳۰۰ نانوایی نوع یک و دو وجود دارد، افزود: از روز گذشته هزار دستگاه پوز برای شروع به کار در نانوایی ها نصب شده و تیم های ما در سطح سه شهرستان علی آباد، گرگان و آزادشهر در حال نصب دستگاه های پوز هستند.

مدیر شعب بانک سپه گلستان با بیان اینکه نان با همان قیمت قبلی عرضه می‌شود، ادامه داد: با نصب دستگاه های پوز دیگر دغدغه خرید نان برای مردم وجود ندارد و و افراد به هر تعداد نانی که نیاز دارند می توانند از نانوایی ها تهیه کنند.

وی در توضیح نحوه دریافت هزینه نان، گفت: به محض استفاده مشتری از کارت، پول به قیمت دولتی از افراد اخذ می‌شوند و مابه تفاوت آن در قالب یارانه از حساب دولت به حساب نانوا واریز می شود.

یازرلو در خاتمه شهرهای بعدی را آق قلا، گالیکش و مینودشت اعلام کرد و افزود: سعی شده در نقاطی که تهیه نان برای مردم در صف های طولانی دشوار بوده، این طرح سریعتر اجرا شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha