۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
احتمال ریزش قیمت شیبا زیاد است| حمایت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال ریزش قیمت شیبا زیاد است| حمایت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟

همزمان با اعلام حمایت ضمنی پاریس هیلتون از متاورس شیبا، قیمت این توکن در بازار اصلاح شد که می تواند نشانه ای از میل نهنگ ها برای ورود به بازار این رمزارز باشد.

به گزارش بازار، در پی انتشار شایعاتی مبنی بر ابراز علاقه پاریس هیلتون، وارث هتل‌های زنجیره‌ای و سهامدار بزرگ برخی از شبکه های اجتماعی به متاورس شیبا، حمایت ۰.۰۰۰۰۱۰۱۳ دلاری شیبا رد شد که ناشی از تلاش خرس ها برای خرید این رمز ارز روی قیمت های پایین تر است.

ارتباط هیلتون و کاهش قیمت شیبا از یک توییت منتشر شده توسط وی نشات می گیرد. وی در این توئیت، از ارتش SHIB برای حمایتش تشکر کرد و یک عدد مرموز ۱۱:۱۱ را منتشر کرد که ابتدا توسط مارسی جاسترو، یکی از اعضای تیم شیبا اینو، در توییت قبلی به آن اشاره شده بود. اما علیرغم شور و شوق هواداران توکن شیبا ملقب به ارتش SHIB، این توکن هنوز از شتاب لازم برای جلوگیری از افت احتمالی از سطوح فعلی برخوردار نیست.

نگاهی به نمودارهای روزانه سطح قیمت حمایت ضعیف و آسیب پذیری را نشان می دهد که در تلاش برای حفظ وضعیت خود است. تکامل الگو البته به ادامه روند نزولی اشاره دارد. اگر این الگوی فرضی عملیاتی شود، قیمت این توکن ممکن است به پایین ترین سطح خود نزول کند.

پیش بینی قیمت توکن شیبا اینو
کندل فعال روزانه در حال آزمایش پشتیبانی در نقطه قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰۲۵ (بالاترین قیمت های قبلی ۲۶ می ۲۰۲۱ و ۲ ژوئن ۲۰۲۱) است. شکست این سطح قیمت، مثلث نزولی را تکمیل می کند و در ابتدا قبل از اینکه حمایت ۰.۰۰۰۰۰۶۵۴ وارد عمل شود، در را به سوی قیمت ۰.۰۰۰۰۰۸۳۴ (بالاترین قیمت های ۱۲ آگوست ۲۰۲۱ و ۹ سپتامبر ۲۰۲۱) خواهد گشود.

این علامت قیمت نقطه تکمیل حرکت اندازه‌گیری شده از مثلث را تشکیل می‌دهد. در نهایت، گسترش حرکت نزولی، حمایت ۰.۰۰۰۰۰۵۵۰ دلار (کمترین قیمت ۱۲ ژوئن ۲۰۲۱) را هدف قرار خواهد داد.

احتمال ریزش قیمت شیبا زیاد است| حمایت های بعدی روی کدام نقاط قرار دارند؟

از طرف دیگر، یک جهش از نقطه حمایت ۰.۰۰۰۰۱۰۲۵ دلار که به سمت ۰.۰۰۰۰۱۲۰۲ دلار گسترش می یابد، مرز بالایی مثلث را در معرض خطر قرار خواهد داد. شکست این سطح، دری را به سمت مقاومت قیمت ۰.۰۰۰۰۱۳۸۲ دلار باز می کند، حرکتی که مثلث نزولی را باطل خواهد کرد.

پیشروی بیشتر در این سمت، علامت مقاومت ۰.۰۰۰۰۱۷۱۱ دلار (کمترین سطح ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲) را هدف قرار خواهد داد و پس از آن نیز، مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۰۱۳ دلار به عنوان یک هدف اضافی در شمال وارد نمودار خواهد شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha