۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸
۳ میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره) موجود است
مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

۳ میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره) موجود است

اهواز - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان از وجود بیش از سه میلیون تن کالا در بندر امام خمینی (ره) خبر داد و بر لزوم تسریع در فرآیند خروج آنها تاکید کرد.

عادل دریس در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه کالاهای اساسی کشور از طریق بندرامام خمینی وارد کشور می شوند، بیان کرد: خوشبختانه روند ورود کالا به بندرامام خمینی به خصوص کالای اساسی مورد نیاز مردم در این بندر رشد مناسبی داشته و هم اکنون سه میلیون و ۱۴۵ هزار تن کالا در این بندر موجود است.

وی افزود: علت وجود این میزان کالا در بندرامام خمینی را حجم بالای عملیات تخلیه کشتی‌ها به منظور تامین اقلام مورد نیاز مردم دانست و گفت: لازم است فرآیند خروج کالا از بندرامام خمینی با همکاری دستگاه های مختلف افزایش یابد.

دریس با تاکید بر اینکه بندرامام خمینی به عنوان کانون ورود کالاهای اساسی به کشور در حال خدمات رسانی است، تاکید کرد: از ابتدای امسال تاکنون فقط ۹۸۰ هزار تن کالای اساسی که از طریق کشتی وارد بندر امام خمینی شده که به استان های مختلف کشور انتقال یافته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ضمن تأکید بر بهره گیری از تمامی ظرفیت های حمل و نقل جاده ای و ریلی خاطرنشان کرد: با همکاری بین بخشی ۱۸ درصد در ناوگان ریلی و ۴۵ درصد در ناوگان  جاده ای رشد را در زمینه حمل و نقل کالا شاهد هستیم.

کد خبر: ۱۵٬۴۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha