۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
قناعت در سود عامل رونق «پنج پیکر»| هزینه های باربری پارچه ۱۰ برابر شده است
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

قناعت در سود عامل رونق «پنج پیکر»| هزینه های باربری پارچه ۱۰ برابر شده است

گرگان- بهشتی، مدیر ارزانسرای سلنای پنج پیکر با اشاره به ۱۰ برابر شدن هزینه های باربری، گفت که کسبه پارچه فروش  این روستا برای جذب بیشتر مشتری و حفظ اشتغال اهالی به دریافت سود حداقلی قناعت می کنند.

حمیده بهشتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: پارچه فروشی در پنج پیکر با دو مغازه آغاز شد و به سبب انصاف فروشندگان شاهد مشتریان غیربومی در روستا شدیم.

مدیر ارزانسرای سلنای پنج پیکر افزود: بسیاری از هزینه ها مانند هزینه باربری پارچه بسیاری تا ۱۰ برابر افزایش یافته است، به عنوان مثال کرایه بها یک کیسه پارچه از ۶۰ هزار تومان به ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

وی گفت: با وجود اینکه طی چند ماه اخیر شاهد افزایش چند برابری قیمت کالا و خدمات در کشور بودیم اما مشتریان انتظار دارند که قیمت پارچه تغییر نکرده باشد.

بهشتی بیان کرد: در زمان قبل از شیوع کرونا، معمولا مغازه دارها در هر ماه سه الی چهار بار برای خرید پارچه به تهران می رفتند اما در بازار راکد فعلی کسی تهران نمی رود.

مدیر ارزانسرای سلنای پنج پیکر ادامه داد: گرانی قیمت پارچه سبب شده تا پایان هفته و با پس انداز حدود ۲۰ یا ۳۰ میلیون تومانی فروش به سراغ خرید غیرحضوری پارچه برویم.

وی ادامه داد: افزایش هزینه های ایاب و ذهاب سبب شد تا ۹۰ درصد پارچه فروشندگان پنج پیکر خرید مجازی از تهران را ترجیح دهند.

کد خبر: ۱۵۴٬۹۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha