۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید برگزار شد
بازار خبر می دهد

مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید برگزار شد

مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید در راستای اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه این شرکت برای حضور در مجامع و مشارکت در رای گیری برگزار شد.

بازار؛ گروه بورس: مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید با نماد ثامید در بورس امروز ۱۷ خرداد ماه با حضور مهدی مبشری به‌ عنوان رئیس مجمع، احمد نقی زاده و ناصر کاوند به‌ عنوان ناظران مجمع، حمید سعیدی به‌ عنوان منشی مجمع و نماینده ای از سازمان بورس به منظور اصلاح ماده ۱۹ اساسنامه این شرکت برگزار شد.

مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید برگزار شد

در ابتدای مجمع شرکت توسعه و عمران امید، نماینده گروه بنیاد برکت اظهار داشت: مطابق مصوبه مورخ ۱۴۰۰.۱۲.۱۸ هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار تهران ماده ۱۹ اساس نامه این شرکت اصلاح می شود.

رئیس مجمع با اشاره به جزئیات تغییر ماده ۱۹ اساس نامه شرکت افزود: بر اساس ماده ۱۹ شرایط حضور در مجامع و مشارکت در رای گیری در کلیه مجامع عمومی، سهام داران حقیقی می توانند شخصا یا از طریق وکیل با ارائه وکالت نامه رسمی و یا قائم مقام قانونی شخص حقیقی صاحب سهم حضور یابند.

مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید برگزار شد

وی ادامه داد: همچنین در خصوص سهام داران حقوقی نیز نماینده یا نمایندگان شخص حقوقی صاحب سهم به شرط ارائه مدرک وکالت اعم از عادی و یا رسمی و یا نمایندگی با امضای صاحبان مجاز شخص حقوقی می توانند حاضر شوند. بر این اساس هم سهام دار برای هر یک سهم فقط یک حق رای خواهد داشت. همچنین تبصره ماده ۱۹ نیز به قوت خود باقی خواهد ماند.

شایان ذکر است مجمع فوق العاده شرکت توسعه و عمران امید با حضور حداکثری سهام داران به عنوان مجمع رسمی مطرح شد و با دریافت حداکثر رای گیری به منظور اصلاح ماده ۱۹ اساس نامه شرکت ختم جلسه اعلام شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha