۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۶
 ۲۲۰ مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در استان سمنان کشف شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

۲۲۰ مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در استان سمنان کشف شد

سمنان- حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع برق سمنان گفت: طی سه سال اخیر، و با هدف مقابله با سوء استفاده از منابع برق و انرژی، ۲۲۰ مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در استان کشف شده است.

سیدمحمد حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در سه سال اخیر، ۲۲۰ مزرعه استخراج غیرمجاز رمزارز در سراسر استان سمنان کشف شده است، ابراز کرد: عزم جدی در مقابله با سوء استفاده از منابع ارزشمند برق و انرژی در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۸ تا پایان سال ۱۴۰۰ همچنین چهار هزار و ۱۰۵ دستگاه استخراج بیت کوین در استان سمنان ضبط شده است، ابراز کرد: این دستگاه ها از برق مورد نیاز مردم سوء استفاده می کردند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با بیان اینکه تشکیل اکیپ های بازدید در سراسر شهرستان های استان از جمله اقداماتی است که در راستای رصد میزان مصرف برق ساختمان های اداری صورت می گیرد، ابراز داشت: مدیریت انشعابات رمزارزهای مجاز، شناسایی انشعاب های غیرمجاز و تبدیل آنها به انشعاب دائم از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

حسینی نژاد با بیان اینکه نشست هم اندیشی بررسی برای عبور از پیک بار ویژه شرکت های فولادی و سیمان برای کنترل پیک بار مصرف به خصوص در تابستان پیش رو از دیگر اقداماتی است که برای متعادل سازی مصرف در سراسر استان صورت گرفته است، گفت: رصد مصرف برق ادارات از طریق سامانه پایش نیز در سراسر استان سمنان صورت می گیرد.

وی از استفاده از ظرفیت مولدهای خود تامین برای کسری برق خبر داد و ابراز کرد: عقد قرارداد با ۱۰ مشترک دارای مولد برق اضطراری با پیش‌ بینی همکاری سه مگاوات در زمان کسری برق در استان سمنان از دیگر اقداماتی است که در آستانه تابستان پیش رو صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha