۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
عملیات اعزام حجاج از ۲۲ خرداد ماه از ۱۸ فرودگاه کشور آغاز می شود
مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها:

عملیات اعزام حجاج از ۲۲ خرداد ماه از ۱۸ فرودگاه کشور آغاز می شود

رستمیان، مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی گفت: عملیات اعزام زائران خانه خدا از ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۱ از ۱۸ فرودگاه کشور آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، غلامرضا رستمیان مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران درباره جزییات اعزام حجاج به سرزمین وحی در سال ۱۴۰۱، بیان کرد: بر اساس گزارش های دریافتی از سازمان حج و زیارت دو فرودگاه همدان، زنجان نیز به فرودگاه های ارائه دهنده خدمات به حجاج افزوده شدند و هم اکنون تعداد فرودگاه های اعزام زائران به عربستان به عدد ۱۸ رسیده است.

به گفته رستمیان عوامل حج در روز ۱۸ خرداد ماه سال جاری اعزام خواهند شد و نخستین پرواز اعزام حجاج نیز در ۲۲ خرداد ماه از شهرهای تهران، کرمان، تبریز به عربستان برقرار خواهد شد و با انجام آخرین پرواز در روز ۱۲ تیر عملیات رفت زائران به سرزمین وحی پایان می‌یابد.

مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در ادامه بیان کرد: زائران حج چمدان وساک های خود را ۴۸ تا ۷۲ ساعت پیش از پرواز حج خود به مدیران کاروان‌ها تحویل دهند تا کاروان‌ها بار حجاج را به فرودگاه‌ها تحویل و در اختیار شرکت هواپیمایی ایران ایر برای جابه جایی قرار دهند.

پیش ازاین مسئول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اعلام کرده بود: زائران خانه خدا از۱۶ فرودگاه امام خمینی(ره)، اهواز، ساری، یزد، کرمان، اردبیل، تبریز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و شیراز به دو فرودگاه جده و مدینه اعزام می شوند

کد خبر: ۱۵۴٬۸۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha