۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
تامین اجتماعی خدماتی خاصی به بیمه گذار ارائه نمی دهند
یک فعال اقتصادی:

تامین اجتماعی خدماتی خاصی به بیمه گذار ارائه نمی دهند

علی آباد- مهاجر، مدیر شرکت پیشرو صنعت مهاجر گفت: هزینه های بیمه بسیار کمر شکن است و در عین حال خدماتی خاصی به بیمه گذار ارائه نمی دهند.

سید رضا مهاجر در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: هزینه های بیمه یک کارگر بسیار زیاد است، اما بیمه تامین اجتماعی در قبال پولی که دریافت می کند خدمات خاصی برای کارگران ارائه نمی دهد.

مدیر شرکت پیشرو صنعت مهاجربا بیان اینکه حقوق کارگران به میزان مهارت آنها بستگی دارد، افزود: برخی از کارگران تا حدود ۲۰ میلیون تومان درآمد دارند و برخی به دلیل عدم برخورداری از مهارت کافی، بر اساس مقدار تعیین شده حقوق اداره کار دریافت می کنند.

وی با اشاره به اینکه با افزایش حقوق کارگران مشکل خاصی نداریم، افزود: اما هزینه های بیمه بسیار کمر شکن است و در عین حال خدماتی خاصی به بیمه گذار ارائه نمی دهند.

این فعال اقتصادی با بیان اینکه در دو کارگاه کابینت و ساخت وسایل اداری به فعالیت مشغول است، افزود: یک کارگاه یکی در داخل شهر علی آباد کتول و دیگری در شهرک صنعتی شهرستان قرار دارد که نزدیک به ۲۰ نفر در این دو بخش مشغول هستند.

وی با بیان اینکه برای هر کارگر یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان هزینه بیمه پرداخت می کنم، اظهار کرد: اگر همین مبلغ را به یک حساب دراز مدت واریز کنیم، بعد از ۱۰ سال با حقوقی بیشتر از تامین اجتماعی یک کارگر می تواند بازنشسته شود.

این فعال اقتصادی در خاتمه بیان کرد: به رغم فعالیت در حوزه تولید آن هم در شهرک های صنعتی علی آباد، از تخفیف بیمه برخوردار نمی شوم؛ با توجه به هزینه های بالای تولید، بیمه باید همراهی لازم را با تولید کنندگانی که در شهرک های صنعتی فعالیت دارند، داشته باشد.

کد خبر: ۱۵۴٬۷۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha