۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۵
مراودات مالی پارچه فروشان «پنج پیکر» اسیر ضعف اینترنت| زیرساخت‌ها ناچیز است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

مراودات مالی پارچه فروشان «پنج پیکر» اسیر ضعف اینترنت| زیرساخت‌ها ناچیز است

گرگان- ایری، مدیر پارچه سرای روستای پنج پیکر با اشاره به مشکلات آنتن دهی و اینترنت گفت: اختلال در دستگاه های کارتخوان مراودات مالی پارچه فروشان را با چالش روبرو کرده است.

عبدالحمید ایری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: سرعت پایین اینترنت در روستای پنج پیکر سبب شده تا فعالیت دستگاه های کارتخوان به کندی و در برخی اوقات قطع شود.

مدیر پارچه سرای روستای پنج پیکر بندرترکمن افزود: به طور معمول در روزهای آخر هفته مشتری نسبت به روزهای وسط هفته چند برابر شده، اما دقیقا در همین ایام سرعت اینترنت بسیار کاهش می یابد و خرید با کارت های بانکی متوقف می شود.

وی ادامه داد: با وجود آنکه مشتریان از استان های مجاور مانند مازندران و گیلان به روستای پنج پیکر می‌آیند اما هیچ محل اقامت و بیتوته شبانه‌ در روستا پیش بینی نشده است.

ایری گفت: دهیار و اعضای شورا هنوز نتوانسته اند زیباسازی خوبی در روستا انجام دهند و در برخی از زیرساخت ها مانند سطل زباله و سرویس های بهداشتی با مشکلات زیادی روبرو هستیم.

مدیر پارچه سرای روستای پنج پیکر اضافه کرد: در چند ماه اخیر به دلیل نوسانات قیمت دلار شاهد افزایش قیمت پارچه بوده ایم و همین امر میزان فروش ما را نسبت به سال های قبل کاهش داده است.

وی گفت: هم اکنون روستای پنج پیکر به قطب پارچه شمال کشور تبدیل شده لذا باید مدیران شهرستانی و استانی توجه ویژه ای به این روستا داشته باشند.

کد خبر: ۱۵۴٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha