۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۶
برق ادارات پرمصرف گلستان قطع می‌شود
سرپرست شرکت برق گلستان:

برق ادارات پرمصرف گلستان قطع می‌شود

گرگان- موسوی، سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: برق ادارات پرمصرف گلستان از روز سه شنبه قطع خواهد شد.

سید احمد موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: به دنبال اخطارهای داده شده، از روز سه‌شنبه، انشعاب ادارات مستقر در گلستان که مصرف برق خود را براساس مصوبه ابلاغی هیئت وزیران به شرکت های توزیع و استانداران کاهش نداده‌اند، قطع خواهد شد.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان با اشاره به رشد ۵۰ درصدی در مصرف برق در استان گفت: برای رفاه حال مشترکان، براساس مصوبه استانداری؛ ساعات کار ادارات یک ساعت زودتر از حالت عادی شروع و همچنین به پایان می رسد تا در مصرف انرژی برق مدیریت شود که مشکلی برای مشترکان پیش نیاید.

وی افزود: با این وجود به رصدهای انجام شده از طریق کنتورهای فهام، مشخص شد که برخی ادارات مصرف برق خود را مدیریت نکرده لذا ضمن اعلام هشدار به آن ها اعلام می شود که در صورت عدم مدیریت، براساس مصوبه هیئت وزیران برق آنها قطع خواهد شد.

موسوی توضیح داد: ادارات مکلف هست ۳۰ درصد مصرف برق خود را در ساعات اداری و ۶۰ درصد برق مصرفی خود را در ساعات غیراداری کاهش دهند.

وی گفت: بارِ پایه در روزهای عادی، حداکثر ۴۰۰ مگاوات است اما روز گذشته(دوشنبه) به هزار و ۸۶ مگاوات رسید.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق گلستان ادامه داد: روز گذشته با مدیریتی که شد، خوشبختانه خاموشی برنامه ریزی شده نداشتیم، اما در ادامه با توجه به اینکه تولید و مصرف ما تراز نیست، برای پایداری برق، مدیریت مصرف، ضروری است.

موسوی بیان کرد: ۸۰ درصد مشترکان شرکت توزیع نیروی برق گلستان، مشترکان خانگی هستند که ۷۰ درصد برق استان را مصرف می‌کنند.

کد خبر: ۱۵۴٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha