۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
پروژه گازرسانی محور «پارتیان» از برنامه زمانبندی جلوتر است| اتمام امور فنی تا پایان هفته
پیمانکار شرکت گاز گلستان:

پروژه گازرسانی محور «پارتیان» از برنامه زمانبندی جلوتر است| اتمام امور فنی تا پایان هفته

گرگان- اشکو، مدیرعامل شرکت آروین سازه گستر و پیمانکار شرکت گاز گلستان گفت که پروژه گازرسانی محور «پارتیان» از برنامه زمانبندی جلوتر است و عملیات زیربنایی و فنی تا پایان هفته به اتمام می رسد.

مهدی اشکو در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: پروژه گازی خط تقویتی رینگ شهر گرگان و ایستگاه تقلیل فشار زیارت و شهرک تالار، در تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه با مجوز یک ماهه آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آروین سازه گستر گلستان با بیان شش ماه به دنبال مجوز مسدودکردن راه بودیم، افزود: مجوز آن سال گذشته اخذ و پروژه امسال اجرایی شد.

وی بیان کرد: اگر این پروژه اجرا نشود گاز منازل مسکونی میدان و خیابان پارتیان به بالا در فصل زمستان با توجه به شدت سرما، قطع خواهد شد.

پیمانکار شرکت گاز گلستان اضافه کرد: جلسات متعددی گذشته و خروجی آن این شد که راه مسدود شود در غیر این صورت تبعات اجتماعی به دنبال داشت.

اشکو گفت: هم اکنون یک هفته از برنامه زمانبندی جلوتر هستیم و پیش بینی می شود این پروژه تا پنج شنبه به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت آروین سازه گستر گلستان ادامه داد: اگر فردی بیان می کند که این پروژه کًند پیش می رود هیچ اطلاعی نسبت به کار اجرایی بر روی خط ۲۵۰ پی اس آی و سایز ۱۰ اینچ ندارد و تصور کرده بنده می خواهم در زمین، کابل مخابرات نصب کنم.

اشکو اضافه کرد: هر ۱۲ متر جوشکاری شده و با هزینه بالا رادیوگرافی می شود و با ۴۰۰ درصد مینوس مشغول به فعالیت هستم.

مدیرعامل شرکت آروین سازه گستر گلستان توضیح داد که دو پیمانکار قبل از این شرکت، مشغول به کار بوده که این پروژه را نیمه تمام رها کرده اند.

بازرس انجمن پیمانکار ساختمان گلستان افزود: هم اکنون نیروهای بنده در حال شستشوی دو سوم مسیر هستند تا بتوانیم آن را تا پنج شنبه تحویل دهیم.

اشکو با بیان این که نیروهای بنده تخصصی بوده و تک شیفت کار می کنند و معمولاً تا ساعت شش عصر مشغول به کار هستند، گفت: در برخی از مواقع بتن شکافی باعث شده تا کار ساعت چهار بعدازظهر تعطیل شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha