۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
مهارت حلقه مفقوده واحدهای تولیدی مازندران است
در گفتگو با بازار؛

مهارت حلقه مفقوده واحدهای تولیدی مازندران است

ساری- ابراهیمی، مسئول واحد فنی مجتمع صنعتی مازندران مهارت را حلقه گمشده واحدهای تولیدی و صنعتی ذکر کرد و گفت: برای تامین نیروهای ماهر دغدغه و مشکل داریم و صنعت استان به این بخش نیازمند است.

علی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بازار، طراحی و اجرای نقشه واحدهای تولیدی را از جمله کارها واقدامات ذکر کرد و گفت: این نقشه ها برای اجرا به متقاضیان داده می شود.

وی با اظهار اینکه قالب تولیدات توسط مسئولان واحد نقشه کشی طراحی می شود، گفت: این گروه در واقع رابط بین مشتریان و واحدهای تولیدی به شمار می روند.

وی با عنوان اینکه بیشتر کارها براساس سفارش مشتری است، گفت: طرح و نقشه در واحد آنالیز و قالب سازی آماده و برای اجرا به دیگر واحد تولیدی سپرده می شود.

ابراهیمی بهره گیری از سه دستگاه تراش سنگین و فرز و دستگاه اسکنر سه بعدی را از جمله تجهیزات برشمرد و گفت: بیشتر نیروهای فعال در این واحد تولیدی دارای مهارت و تخصص جوشکاری هستند و کارها به صورت پروژه ای انجام می شود.

این فعال صنعتی با اظهار اینکه ماهانه ۱۰ تا ۱۵ قالب نقشه برای تولید محصولات مختلف تهیه و آماده می شود، گفت: امروزه کارآفرینی و کارآفرینان به فضاهای مورد نیاز و حمایت متولیان امر نیازمند هستند

کد خبر: ۱۵۴٬۵۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha