۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۴
فرصت اشتغالزایی نامحدود در «عطاآباد»| مبل سازان به ویژه بینی بانک‌ها نیاز دارند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

فرصت اشتغالزایی نامحدود در «عطاآباد»| مبل سازان به ویژه بینی بانک‌ها نیاز دارند

گرگان- پقه، مدیر واحد مبل سازی عطاآباد آق قلا با اشاره به ضرورت تامین سرمایه در گردش برای خرید ابزار آلات و مواد اولیه گفت: مبل سازان به ویژه بینی بانک ها نیاز دارند.

عبدالجلال پقه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در حال حاضر با سرمایه شخصی، زمینه اشتغال هشت نفر به صورت مستقیم را فراهم آورده ام.

مدیر واحد مبل سازی عطاآباد افزود: اگر همراهی بانک ها را در تامین سرمایه داشته باشیم امکان افزایش دو الی سه برابری شاغلان به صورت مستقیم در کارگاه فراهم می شود.

وی بیان کرد: حدود سه هزار نفر در عطاآباد در بخش مبل فعال هستند که در صورت حمایت مراکز اعتباری و بانک ها می‌توانیم نیروهای جویای کار از شهرهای مجاور را بکارگیری کنیم.

پقه گفت: به علت کمبود کارگر ماهر در عطاآباد، نیروهای بخش تولید با کوچک ترین بهانه ای واحد تولیدی خود را تغییر می دهند و این امر برای مدیران واحدهای تولیدی و فروشندگان مشکلات زیادی را در پی داشته است.

مدیر مجموعه تولیدی مبل عطاآباد ادامه داد: طی چندماه اخیر و به سبب تغییرات متعدد در قیمت دلار و افزایش نرخ مواد اولیه مانند چوب و پارچه، قیمت تمام شده مبل افزایش چشمگیری داشته و این امر تعداد فروش را کاهش داده است.

وی عنوان کرد: در شش ماه نخست سال معمولاً میزان فروش فقط در حد جبران هزینه ها و اجاره بها می شود ولی بازار از نیمه دوم‌ سال رونق بیشتری می یابد.

کد خبر: ۱۵۴٬۴۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha