۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
سرمایه صندوق توسعه کشاورزی دامغان ۲ برابر شد
در گفت‌وگو با بازار تاکید شد؛

سرمایه صندوق توسعه کشاورزی دامغان ۲ برابر شد

دامغان- علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه صندوق توسعه کشاورزی شهرستان در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

علی اکبر علیزاده برمی در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به کارکردهای صندوق توسعه کشاورزی دامغان در زمینه ارائه تسهیلات به توسعه کمی و کیفی تولیدات این شهرستان، تاکید کرد: این صندوق در توسعه کشاورزی به خصوص کمک به روستائیان و کاهش مهاجرت نقش موثر دارد.

وی با اشاره به سابقه ده ساله این صندوق در دامغان بیان کرد: سرمایه این صندوق ۷۰ میلیارد ریال بود که با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه در سال جاری به دو برابر افزایش پیدا کرده است.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه تعداد سهامداران صندوق نیز از حدود ۷۰۰ عضو به نزدیک یک هزار عضو افزایش یافته است، تاکید کرد: این صندوق فرصت خوبی برای توسعه اقتصادی روستایی دامغان است.

علیزاده برمی همچنین در باره دیگر خدمات توسعه روستایی شهرستان دامغان بیان کرد: بهره برداری از سه دکل مخابراتی با تکنولوژی اینترنت ۳G و ۴G در منطقه دهستان تویه دروار شهرستان از اقدامات خوبی بود که در هفته گذشته صورت گرفت.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با رایزنی های انجام گرفته با شرکت همراه اول کشور، تا پایان سال پنج دکل مخابراتی دیگر نیز به منظور دسترسی به اینترنت پرسرعت، تسهیل در امر کسب و کار اینترنتی و نیز استفاده ساکنان مناطق مختلف شهرستان به ویژه مناطق روستایی از آموزش مجازی در مناطق مختلف شهرستان دامغان مورد افتتاح و بهره برداری قرار گیرد.

نماینده دامغان در مجلس ادامه داد: طبق اعلام کارشناسان مربوطه هزینه نصب و راه اندازی هر دکل مخابراتی بالغ بر پنج میلیارد تومان برآورد شده است.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha