۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸
ثبت داروهای ایرانی در عراق
وزیر بهداشت خبر داد

ثبت داروهای ایرانی در عراق

وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های طبی و استفاده از کارشناسان پزشکی، بر تسریع در ثبت داروهای ساخت ایران در عراق تاکید کردند.

به گزارش بازار، در دیدار وزرای بهداشت ایران و عراق در بغداد، دو طرف ضمن تاکید بر لزوم گسترش همکاری‌های طبی و استفاده از کارشناسان پزشکی، بر تسریع در ثبت داروهای ساخت ایران در عراق تاکید کردند. دیدار با رئیس جمهور، نخست وزیر و وزیر صنعت و معدن عراق از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به بغداد است.

بهرام عین اللهی با اشاره به اینکه ایران برای تقویت همکارهای بهداشتی و برگزاری همایش‌های پزشکی کاملا آماده است، افزود: مداوای بیماران عراقی در بیمارستان‌های ایران و رسیدگی به بیماران ایرانی به ویژه زوار عتبات عالیات هم جزو اهداف این سفر است که با طرف عراقی در این باره به توافق رسیدیم و به زودی در این باره توافق نامه‌ای امضا خواهد شد.

هانی العقابی وزیر بهداشت عراق هم تاکید کرد: به ثبت داروهای ساخت ایران در وزارت بهداشت عراق سرعت بخشیده ایم و امیدواریم در آینده نزدیک از تجربیات ارزنده پزشکان ایرانی در عراق هم استفاده بهینه کنیم. توافق در زمینه مبارزه با مواد مخدر و معالجه بیماران مواد مخدر جزو برنامه‌های دیگر این دیدار بود.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha