۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
برای انجام کارهای مختلف، پاور بانک مخصوص خودش را خریداری کنید!

برای انجام کارهای مختلف، پاور بانک مخصوص خودش را خریداری کنید!

امروزه با پیشرفت علم و فناوری، اکثر شغل ها در راحت ترین شکل ممکن انجام می شود.

بازار؛ گروه اقتصاد دیجیتال: امروزه با پیشرفت علم و فناوری، اکثر شغل ها در راحت ترین شکل ممکن انجام می شود. انسان ها روزانه با موبایل خود در حال کار کردن می باشند و از آن استفاده های بهینه می کنند. شغل های آنلاین، واژه ای است که امروزه به گوش ما خورده است و می دانید که بسیاری از افراد کیلومترها دورتر از محل کار خود، آن را از طریق تلفن همراه و یا لپ تاپ بررسی می کنند. بعضی از آن ها هنگام سفر نیز باید مکان کاری خود را چک کنند و یا در حین سفر کارهای عقب افتاده خود را انجام دهند. پس پیشرفت تکنولوژی در نحوه کار کردن افراد تاثیر چشمگیری داشته است.

پس از همه گیری ویروس کرونا، ما مرحله جدیدی از تکنولوژی را تجربه کردیم که به آموزش آنلاین شناخته می شود. کودکان و نوجوانان تمامی دروس خود را دور از مدرسه و در خانه تنها با یک تلفن همراه و یا لپ تاپ آموختند. پس تلفن همراه یک کالای دیجیتال مهم در دنیای امروز به شمار می آید. اگر تلفن همراه وجود نداشته باشد، بسیاری از کارها نابود می شوند و افراد بسیاری شغل خود را از دست خواهند داد.

حال تصور کنید که شما برای کاری از خانه خارج شده اید، برای گرفتن تاکسی اینترنتی، تماس با دیگران، پیدا کردن آدرس و... شما به تلفن همراه احتیاج خواهید داشت. اگر تلفن همراه شما بر اثر کمبود شارژ باتری خاموش شود، شماهم شارژر را فراموش کرده باشید و توانایی برگشت به خانه را نداشته باشید، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مطمئنا روز شما را خراب خواهد کرد و شما را در دردسر خواهد انداخت.

یکی دیگر از انواع کالاهای دیجیتال که وارد بازار شده و امروزه کاربرد فراوان دارد و در بین افراد به شدت مورد استقبال قرار گرفته است، پاور بانک می باشد. پاور بانک ها شامل یک باتری در محفظه‌ ای با یک یا چند ورودی و خروجی هستند. با یک ورودی دستگاه شارژ می شود و از طریق یک خروجی می تواند دستگاه دیگری را شارژ کند.

برای انجام کارهای مختلف، پاور بانک مخصوص خودش را خریداری کنید!

در این قسمت از مقاله ما می خواهیم ۳ نوع پاور بانک که بیشتر در بین مردم رایج است را به شما عزیزان معرفی کنیم. پاوربانک با پورت USB که برای دستگاه هایی مانند تلفن‌ های هوشمند، تبلت‌ ها، پخش کننده MP۳، دوربین‌ های اکشن و.. مورد استفاده قرار می گیرد. پاور بانک های لپ تاپ علاوه بر یک خروجی USB یک خروجی DC هم دارد که می تواند دستگاه هایی نظیر لپ تاپ‌ ها، دوربین‌ های DSLR و سایر دستگاه‌ هایی که دارای ورودی DC هستند را شارژ کند. در نهایت پاور بانک هایی که علاوه بر دو خروجی که در بالا نام برده شد، یک یا چند خروجی AC (۲۳۰ V) دارند که دستگاه بزرگ و قوی مانند یخچال، تلویزیون و ژنراتورهای بزرگ را با آن شارژ کرد.

ظرفیت باتری های پاور بانک ها معمولا بر حسب وات بر ساعت بیان می شود که با توجه به میزان مصرف برق و ظرفیت آن می توان متوجه شد که دستگاه شما را چند بار می تواند شارژ کند. امروزه از پاور بانک ها بسیار استفاده می شود چراکه در حال حاضر ما وسایل بسیاری برای کار کردن با آن ها داریم که نیاز به شارژ شدن دارند.

از مزیت های پاور بانک می توانیم به در دسترس بودن آن و استفاده راحت و بدون نیاز به پریز برق اشاره کنیم که کار را برای ما بسیار آسان کرده است و مشکل کمبود شارژ باتری را برای ما حل کرده است. ظرفیت بالا، کم جا و سبک بودن و در نهایت استفاده فوق العاده راحت از پاور بانک، از دیگر مزیت های این کالای دیجیتال پرکاربرد می باشد. البته برخی از پاور بانک ها به دلیل بالا بودن ظرفیت آن ها، وزن بالاتری نسبت به دیگر پاور بانک ها دارند. انواع پاور بانک ها از نظر ظرفیت به دو گروه ظرفیت پائین و ظرفیت یالا تقسیم می شوند.

پاور بانک های ظرفیت پائین، باتری های کوچک قابل شارژی هستند که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. مینی پاوربانک ها در نوع اصلی که از دو نوع اصلی باتری نیز استفاده می‌ کنند، وجود دارند. در برخی از این پاور ها از یون و برخی دیگر از باتری‌ های پلیمری استفاده می‌ شود. پاور بانک هایی که در آن‌ ها باتری‌ های یون به کار می‌ رود، دارای ظاهری استوانه‌ ای با ارتفاع کم هستند اما پاور بانک های پلیمری نسبت به آنها باریک هستند که اندازه و وزن آن‌ ها تقریباً مثل یک تلفن همراه هوشمند است. در نهایت، شما قادر خواهید بود این مینی پاور بانک ها را به هر کجا که می‌ خواهید حمل کنید. مینی شارژ ها وسیله ای کامل و بی نقص نیستند و در برخی از زمینه ها ضعف هایی دارند. اولین ضعف آن ها این است که دارای قدرت زیادی نیستند که تنها برای ۱ یا ۲ بار شارژ کردن تلفن همراه طراحی شده اند. پاور بانک ها با ظرفیت بالا دارای قدرت بیشتری هستند که در نهایت کارآیی بالاتر هم خواهند داشت. پاور ها با قدرت بالا دارای ۲۰۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت یا حتی بیشتر هستند که توانایی شارژ کردن اکثر دستگاه ها را تا چندین برابر را دارند. یکی از اصلی ترین مزیت های این دستگاه ها داشتن درگاه های USB متعدد می باشد که توانایی شارژ چندین دستگاه را به طور همزمان دارد.

امیدواریم که با خواندن این مقاله اطلاعاتی لازم را کسب کرده باشید تا سطح اطلاعات عمومی خود را افزایش دهید. برای دریافت اطلاعات و تحقیق درباره هرآنچه که ذهن شما را مشغول کرده است، شناخت یک سایت آموزشی جامع و مطمئن ضروری می باشد. طبق خبرگزاری آنلاین بازار و نظر دیگر کاربران، سایت آموزشی کاملیما یکی از برترین سایت ها برای به دست آوردن اطلاعات لازم در هر زمینه می باشد.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
      0 0
      خیلی عالی