۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
راه‌اندازی و تجهیز خانه تجار ایرانی در قطر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

راه‌اندازی و تجهیز خانه تجار ایرانی در قطر

بوشهر- گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر از راه‌اندازی و تجهیز خانه تجار ایرانی در قطر خبر داد و گفت: اتاق بازرگانی بوشهر برای راه‌اندازی این مجموعه آمادگی کامل را دارد.

خورشید گزدرازی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: بخش خصوصی به عنوان یک ظرفیت مهم در استان بوشهر نیازمند توجه بیشتر و موثرتر است و اگر بخش خصوصی تقویت شود، اشتغال و معیشت مردم بهبود پیدا می‌کند.

وی افزود: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در استان بوشهر با کیفیت مطلوبی، جلسات را برگزار می‌کنند و تاکنون خروجی خوبی نیز داشته است.

رئیس اتاق بازرگانی بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه امسال جام‌جهانی قطر برگزار می‌شود، شرایط مناسبی برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی در کشور قطر وجود دارد و امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

گزدرازی تصریح کرد: در یکسال گذشته بالغ بر ۹۲ میلیون دلار صادرات کالا ار استان بوشهر به قطر داشتیم که‌ تا دو سال آینده با رشد ۱۲۰ درصدی مواجه خواهد شد.

وی ابراز داشت: راه‌اندازی و تجهیز خانه تجار ایرانی در قطر از راهکارهای مهم برای تقویت مناسبات دوجانبه است و اتاق بازرگانی در این‌مسیر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد.

گزدرازی اضافه کرد: نزدیکی بندر دیر در استان بوشهر با بندر الرویس قطر یک فرصت بی‌نظیر است و باید از این ظرفیت برای توسعه تجارت و بازرگانی بهره ببریم.

وی یادآور شد: به هر میزانی که رفت و آمد و مناسبات بین‌تجار و بازرگانان ایرانی با قطری‌ها بیشتر شود بدون تردید در میزان صادرات و واردات دو کشور نیز تاثیرگذار است.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha