۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰
عملیات تکمیل سد مخزنی کلیبر با دستور رئیس جمهور به مدار اجرا بازگشت

عملیات تکمیل سد مخزنی کلیبر با دستور رئیس جمهور به مدار اجرا بازگشت

تبریز- عملیات احرایی تکمیل سد مخزنی پیغام چای کلیبر با حضور معاون امور مجلس رئیس جمهور و با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد حسینی روز پنج شنبه در جریان سفر به شهرستان کلیبر به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در جریان سفر استانی دولت مردمی، در بازدید از بخش‌های مختلف سد و توضیحات مسئولین پروژه در جریان اهداف و مزیت‌های تکمیل این سد که عملیات اجرائی آن از سال ۸۵ آغاز شده است، قرار گرفت.

حسینی تاخیر در اجرای طرح ها و پروژه های مختلف را ناپسند دانست و تاکید کرد: لازم است این پروژه با سرعت و دقت تکمیل و نهایی شود تا سالها چشم انتظاری مردم پایان یافته و امید شان بیشتر شود.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بی تردید دولت در روند تکمیل این سد، حمایت‌های لازم را انجام خواهد داد تا هر چه سریعتر به بهره برداری رسیده و در خدمت مردم قرار بگیرد.

احداث این سد در تامین آب شرب شهر کلیبر و روستاهای اطراف، آب بخش صنعت و کشاورزی منطقه و در کنترل سیلاب‌های فصلی و جلوگیری از هدر رفت آب های سطحی نقش مهمی دارد.

لازم به ذکر است عملیات اجرایی این سد در سال ۸۵ آغاز شده و تاکنون فقط ۵۷ درصد بیشتر فیزیکی داشته است.

گفتنی است معاون امور مجلس رئیس جمهور در ادامه برنامه های سفر به دو شهرستان استان آذربایجان شرقی بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور، ظهر امروز پنجشنبه وارد شهر هوراند شد. دکتر سید محمد حسینی در بدو ورود به این شهرستان از سوی فرماندار، امام جمعه و مسئولین ارشد محلی مورد استقبال قرار گرفت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بلافاصله پس از ورود، در گلزار شهدای شهرستان هوراند حضور یافت و به مقام بالای شهدا ادای احترام کرد.

کد خبر: ۱۵۴٬۲۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha