۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
ایجاد راه دسترسی به بندر خشک پروژه زیربنایی در نوشهر است
در گفتگو با بازار؛

ایجاد راه دسترسی به بندر خشک پروژه زیربنایی در نوشهر است

نوشهر- یزدانی، فرماندار نوشهر ایجاد راه دسترسی و ارتباط با بندر خشک در حاشیه کمربندی را از پروژه های زیربنایی و زیرساختی برای برون رفتن بندر نوشهر از بن بست توسعه ذکر کرد.

سعید یزدانی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه ایجاد راه مستقیم بندر نوشهر به کمربندی یکی از طرح‌های زیربنایی و تاثیرگذاری است، که کار کارشناسی و مطالعه اجرای این طرح از سال ۱۳۸۲ آغاز شد، از آن به عنوان یک نیاز راهبردی و اساسی منطقه در ابعاد مختلف بویژه در تبادلات اقتصادی یاد کرد.

وی افزود:برقراری ارتباط میان بندر خشک واقع در حاشیه کمربندی با بندر نوشهر، شتاب بخشی در فرآیند تخلیه و بارگیری کالا، رفع معضل ترافیک شهری، ساماندهی تریلرهای حامل بار در بندر خشک، رونق اقتصادی منطقه و ایجاد اشتغال را درپی خواهد داشت.

یزدانی گفت: گرچه نگاه ما توسعه بندر است، اما به دنبال بی خانمان و متضرر کردن مردم نیستیم و نهایت تلاش ما این است، که هم بندر را داشته باشیم و هم مردم را و امیدوارم با توجه به رضایت مردم، همکاری و همراهی مالکان اراضی واقع در مسیر، ساخت راه دسترسی و تسریع در زمینه آزاد سازی انجام شود.

فرماندار نوشهر گفت: ایجاد این راه دسترسی سبب کاهش مشکلات ترافیکی ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهر، همچنین زیباسازی بندر و گردشگری نوشهر و رونق بیش از پیش و توسعه همه جانبه بندر نوشهر می شود.

بندر نوشهر به عنوان قدیمی ترین بندر استان مازندران بیش از ۹۰ سال سابقه دارد.

کد خبر: ۱۵۴٬۱۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha