۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
سازمان خصوصی‌سازی پرونده واحدهای واگذار شده فارس را دوباره بازگرداند
نماینده مردم شیراز و زرقان:

سازمان خصوصی‌سازی پرونده واحدهای واگذار شده فارس را دوباره بازگرداند

شیراز- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه استان فارس در بحث واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی آسیب جدی دیده است، گفت: سازمان خصوصی‌سازی پرونده این واگذاری‌ها را دوباره بازگرداند.

به گزارش بازار به نقل از دفتر نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ابراهیم عزیزی در نشست فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی استان فارس با وزیر اقتصاد درخواست کرد: مطالبی که از سوی فعالین اقتصادی فارس مطرح شد جمع‌آوری و کمیته‌ای در وزارت اقتصاد برای پیگیری این مسائل تشکیل و ۶ ماه بعد خروجی این جلسه گزارش شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس با بیان اینکه به موضوع واگذاری برخی از واحدهای صنعتی استان در گذشته توجه جدی شود زیرا استان فارس از این جهت آسیب جدی دیده ، اظهار کرد: واحدهای بزرگ ما مثل آی. تی. ام. سی، آی. تی. آی، کارخانه نوبت نباتی نرگس شیراز و کارخانه آزمایش به حراج گذاشته شد و مشکلاتی زیادی برای جامعه کارگری فارس ایجاد کرد.

عزیزی با بیان اینکه انتظار داریم که سازمان خصوصی‌سازی پرونده این واگذاری‌ها را دوباره بازگرداند و بررسی کند و جاه‌هایی که خلاف ضوابط و مقرارت بوده یک بررسی جامع شود، گفت: درخواست داریم که واگذاری‌های استان فارس از دهه ۶۰ به بعد مورد بررسی جامع قرار گیرد.

وی بیان کرد: منابعی که استان خارج می‌شود باید به استان بازگردانده شود تا از طریق آنها واحدهای بزرگی مثل آی. تی. ام. سی و آی. تی. آی که در گذشته منشا تحول بودند احیا شوند.

کد خبر: ۱۵۴٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha