۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
خانه خلاق و نوآوری در شهر جهانی لالجین ایجاد می شود
دبیر ستاد فناوری های نرم معاون رئیس جمهور:

خانه خلاق و نوآوری در شهر جهانی لالجین ایجاد می شود

همدان - دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: دانش و علوم نوین را در صنعت شهرستان بهار بکار خواهیم گرفت و خانه خلاق و نوآوری در شهر جهانی لالجین ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، پرویز کرمی ظهر چهارشنبه در شهرستان بهار و بازدید از ساختمان سابق دانشگاه علمی و کاربردی لالجین گفت: با بکاری گیری توان بخش خصوصی، دانش و علوم نوین را در صنعت شهرستان بهار بکار خواهیم گرفت.

وی افزود: در صورت استقبال بخش خصوصی و همکاری دستگاه های مرتبط، خانه خلاق و نوآوری در شهر جهانی لالجین ایجاد می شود.

دبیر ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اافه کرد: تکنولوژی روز باید با خلاقیت و نوآوری همراه شود تا شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی کشور باشیم.

فرماندار بهار هم گفت: برای ارتقای سطح کیفی تولیدات صنعتی، کشاورزی و صنایع دستی شهرستان بهار از ظرفیت فناوری‌های نوین در قالب خانه‌های خلاق، مراکز رشد و پارک علم و فناوری استفاده می کنیم.

روح الله نباتی با اشاره به ظرفیت های شهر جهانی سفال لالجین عنوان کرد: خلاقیت و نوآوری زمینه ساز شکوفایی صنعت و صنایع دستی است.

وی گفت: با حمایت و تسهیل کسب و کارها، استانداردسازی و آموزش جوانان مسیر شکوفایی ایده ها و خلاقیت و نوآوری جوانان با اولویت قرار دادن آموزش از وجود نخبه گان در این حوزه بهره خواهیم برد.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha