۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
بسته حمایتی برای شرکت های دانش بنیان استان سمنان ارائه می شود
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان:

بسته حمایتی برای شرکت های دانش بنیان استان سمنان ارائه می شود

شاهرود- نظری رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان، از ارائه بسته های متنوع حمایتی از شرکت های دانش بنیان در زمینه هایی مانند تسهیلات، مشاوره و ... در سراسر استان خبر داد.

محسن نظری در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان استان سمنان، تاکید کرد: بسته های حمایتی از دانش بنیان ها در استان سمنان به این جهت ارائه می شود که بتوانیم شاهد رشد و توسعه این شرکت ها و در نهایت اشتغال زایی باشیم.

وی با بیان اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبتنی بر توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال محور سبب شده تا عزم خوبی در سراسر استان برای حمایت از دانش بنیان ها وجود داشته باشد، گفت: همه شرکت های دانش بنیان می توانند با هر تنوعی در عرصه تولید و خدمات از حمایت ها بهره مند شوند.

صندوق های حمایتی پای کار هستند
رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان با بیان اینکه حمایت های مختلفی از سوی پارک های علم و فناوری، صندوق های حمایتی و نوآوری و همچنین شکوفایی از شرکت های دانش بنیان ارائه می شود که تسهیلات مالی بخشی از آنها است، تاکید کرد: برای شرکت های دانش بنیان استان سمنان همچنین تسهیلات نمونه سازی نیز در نظر گرفته شده است.

نظری با بیان اینکه ارائه خدمات مشاوره از دیگر بخش های حمایت های پارک علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان استان سمنان است، تاکید داشت: ایجاد امکان حضور در نمایشگاه های داخلی و توسعه بازار از دیگر اقداماتی است که برای این شرکت ها صورت می گیرد.

وی از ارائه سبد حمایتی متنوع صندوق نوآوری و معاونت علمی و معاونت فنی وزارت علوم و پارک های علم و فناوری نیز برای شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: این بسته ها متنوع هستند و شامل انواع شرکت های دانش بنیان بدون محدودیت خواهند شد.

کد خبر: ۱۵۴٬۰۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha