۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۸ پروژه زیرساختی در مهران اجرا می کند
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۸ پروژه زیرساختی در مهران اجرا می کند

ایلام- هژبری، معاون عمرانی استانداری ایلام با اشاره به اینکه زیرساخت های مرز مهران برای اربعین در حال تکمیل شدن است، گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هشت پروژه زیرساختی در مهران اجرا می کند.

سعید هژبری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تعداد ۸ پروژه اجرایی در خصوص زیرساخت‌های اربعین در مهران را در سال گذشته شروع کرده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبارات این پروژه‌ها ۲۹۴ میلیارد ریال است، افزود: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها حدود ۷۵ درصد است که ۱۶ میلیارد تومان از این میزان اعتبار نیز تاکنون پرداخت شده است.

معاون عمرانی استانداری ایلام ادامه داد: خوشبختانه تمامی پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در وضعیتی هستند که برای اربعین می‌توان از آنها بهره برداری کرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت پروژه آب و آب و فاضلاب پایانه مرزی مهران که قرار بود تا اربعین امسال به بهره برداری برسد، افزود: بحث آب پایدار برای شهر مهران و مسیر اربعین حل شده است.

هژبری بیان کرد: بخشی از تجهیزات این طرح خریداری شده و به زودی نصب می‌شو، د در بحث فاضلاب نیز مسئولان به طور جدی پای کار هستند که این طرح نیز به نتیجه برسد.

وی گفت: تصفیه خانه فاضلاب شهر مهران برای جمعیت اربعین کفاف لازم را نخواهد داشت، ارتقای ظرفیت تصفیه خانه در دستور کار قرار گرفته و به محض تامین اعتبار ظرف یک ماه آینده این پروژه پیمان سپاری می‌شود.

کد خبر: ۱۵۳٬۹۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha