۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۷
نگرانی از رشد فزاینده قیمت مواد اولیه| چاره اندیشی برای برق «عطاآباد» یک ضرورت است
تولیدکننده مبل عطاآباد مطرح کرد؛

نگرانی از رشد فزاینده قیمت مواد اولیه| چاره اندیشی برای برق «عطاآباد» یک ضرورت است

گرگان- پقه، مدیر گالری و کارگاه تولیدی مبل عطاآباد آق قلا با اشاره زیان های گسترده ناشی قطع و نوسان برق در این روستا گفت: برای این دغدغه فعالان مبل باید چاره اندیشی شود.

قربان محمد پقه در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: قطع برق در عطاآباد بسیاری از فعالیت های کارگاهی و حتی تراکنش های مالی با دستگاه های کارتخوان را دچار وقفه می کند.

مدیر گالری و کارگاه تولیدی مبل عطاآباد آق قلا افزود: هر چند با هزینه شخصی حدود ۳۰ میلیون تومانی ترانس برق تهیه کرده‌ایم اما مشکلات ناشی از نوسانات برق همچنان وجود دارد.

وی ادامه داد: اشتغال حدود دو تا سه هزار نفر از مردم روستا به برق وابسته است لذا انتظار است مسئولان برای این معضل اساسی چاره‌اندیشی جدی داشته باشند.

پقه گفت: از ابتدای سال تاکنون شاهد چند مرحله افزایش قیمت مواد اولیه بوده ایم که دلایل آن برای بسیاری از فعالان صنعت مبل نامشخص است.

وی بیان کرد: قیمت دلار ثابت مانده است چرا باید مواد اولیه صنعت مبل افزایش یابد؛ پیگیری ما در این خصوص به هیچ سرانجامی نرسیده است.

مدیر گالری و کارگاه تولیدی مبل عطاآباد آق قلا افزود: فارغ از مسائل مربوط به قیمت اقلام وارداتی اجناس تولید داخل هم افزایش چشمگیری داشته اند.

پقه گفت: از استان های بسیاری برای خرید مبل به روستای عطاآباد می آیند و انتظار دارند که قیمت مصنوعات مبل ثابت باشد اما رشد فزاینده قیمت مواد اولیه سبب شده است تا قیمت مبل هم افزایش یابد.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha