۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
لزوم اولویت‌بخشی به نگهداشت نیروی‌های متخصص در مناطق عملیاتی
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران تأکید کرد

لزوم اولویت‌بخشی به نگهداشت نیروی‌های متخصص در مناطق عملیاتی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در ادامه بازدید خود از مناطق عملیاتی غرب طی نشستی در منطقه عملیاتی تنگ بیجار بر نگهداشت نیروی متخصص در مناطق عملیاتی، تأکید کرد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، مهدی حیدری در ادامه بازدید خود از مناطق عملیاتی غرب، طی نشستی که با حضور اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و کارکنان منطقه عملیاتی تنگ بیجار برگزار شد، با بررسی چالش‌های پیش‌روی عوامل تولید، از اقدام‌های انجام شده در منطقه عملیاتی تنگ بیجار به‌منظور تأمین خوراک پالایشگاه ایلام و بخشی از سوخت زمستانی پارسال مناطق غرب کشور قدردانی و بر اجرای طرح‌های تشویقی به‌منظور نگهداشت نیروی انسانی تأکید کرد.

وی به ارزیابی‌ و نتایج عملی مثبت حاصل از بازدیدهای دوره‌ای مدیران از مناطق عملیاتی اشاره و یادآور شد: منابع انسانی و نگهداشت نیروی متخصص در مناطق عملیاتی که به‌صورت مستقیم در تحقق اهداف شرکت حضور دارند، باید در اولویت نخست مدیران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی، به‌ضرورت برنامه‌ریزی دقیق و منسجم به‌منظور افزایش تولید نفت و بازگرداندن آن به‌پیش از تحریم‌ها اشاره کرد و افزود: همه امکانات و ظرفیت‌های صف و ستاد شرکت، باید برای افزایش تولید نفت و گاز به‌ویژه اجرای طرح ضربتی افزایش تولید گاز قرار گیرد.

حیدری جایگاه واحدهای بازرسی فنی و اچ‌اس‌ئی در تأمین سلامت و ایمنی کارکنان و تأسیسات به‌عنوان سرمایه‌های ملی را حائز اهمیت دانست و گفت: با توجه به‌مخاطره‌آمیز بودن نفس کار در این صنعت، رعایت کامل مقررات موارد یاد شده برای کارکرد درست این واحدها بسیار مؤثر است و شرکت‌های بهره‌برداری، نگاهی ویژه‌ به این دو مقوله داشته باشند.

وی با اشاره به رویکرد جدید این شرکت برای حمایت از ایده‌های نو در عرصه تولید نفت و گاز، استفاده از توان و دانش فنی مهندسان شرکت و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان را خواستار شد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درباره لزوم توجه ویژه شرکت‌های بهره‌بردار به‌جوامع پیرامونی و اهتمام جدی به مسئولیت‌های اجتماعی گفت: کارهای خوبی در این حوزه شده است و تداوم این‌گونه فعالیت‌ها و همکاری هر چه بیشتر با جوامع پیرامونی مدنظر قرار گیرد.

در ادامه این نشست، محسن بیات، رئیس منطقه عملیاتی نفت شهر/ تنگ‌بیجار نیز با ارائه گزارشی از اقدام‌ها به بیان چالش‌ها و مسائل موجود در این منطقه در حوزه‌های فنی، عملیاتی، منابع انسانی و امکانات رفاهی پرداخت و ابراز امیدواری کرد با حمایت‌های مجموعه مدیریت شرکت نفت مناطق مرکزی، زمینه رفع این چالش‌ها فراهم شود.

حیدری و هیئت همراه در ادامه بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور با حضور در منطقه عملیاتی تنگ بیجار، افزون بر بازدید از اماکن و تأسیسات با کارکنان شاغل در واحدهای فنی و عملیاتی نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد خبر: ۱۵۳٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha